سریال های تلویزیون برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/29
سریال های تلویزیون برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شدبا نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان تلویزیون نیز برنامه ها و سریال های مناسبتی را برای این ماه اعلام کرد. سه سریال «از یادها رفته»، «دل‌دار» و «برادرجان» در حال حاضر و به ترتیب سه گزینه اصلی شبکه‌های یک، دو و سه تلویزیون برای پخش در ماه رمضان هستند.
سریال های تلویزیون برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد

سریال برادر جان


این سریال که یک ملودرام اجتماعی مذهبی است سریال مناسبتی شبکه سوم سیما در ایام ماه رمضان است. علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگرانی هستند که در سریال «برادر‌جان» به ایفای نقش می پردازند.

سریال دلدار


دلدار در ژانر ملودرام عاشقانه است که به موضوع جوانان و خانواده پرداخته است.
این مجموعه تلویزیونی قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.
محمدرضا غفاری، سوگل خلیق و مریم بوبانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه و حسام محمودی و کمند امیرسلیمانی والناز حبیبی و …بازیگران سریال دلدار هستند.

سریال از یادها رفته


سریال از یادها رفته در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال یک ملودرام تاریخی است که داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش وزندگی مشترک می‌رسد.
حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی بازیگران این سریال تاریخی هستند..
advertising