یاسین رامین همسر مهناز افشار به 17 سال حبس محکوم شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/29
یاسین رامین همسر مهناز افشار به 17 سال حبس محکوم شدبه تازگی حکم یاسین رامین پسر محمدعلی رامین که در دروان دولت محمود احمدی نژاد معاون مطبوعاتی بود صادر شده است. یاسین رامین به جرم واردات شیرخشک های فاسد و آلوده به هفده سال حبس محکوم شده است.
البته نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که حکم یاسین رامین در دادگاه بدوی 17 سال محکومیت است و آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت 7 سال است..
بر اساس قانون در زمانی که متهم از سوی دادگاه به چند جرم محکوم شده و مجازات برایش تعیین شود، تنها مجازات اشد یعنی بالاترین محکومیت برای او اعمال می شود..بنابراین وی باید محکومیتهفت سال حبس را بگذراند.
همچنین دادگاه یاسین رامین را به رد مال یک تا دو میلیون یورو محکوم کرده است.
یاسین رامین همسر مهناز افشار بازیگر ایرانی است. مهناز افشار هم چندی است دچار حواشی زیادی شده است. از او مدتی پیش به خاطر نشر شایعات بی پایه و اساس در توییتر خود شکایت شد. پرونده شکایت ازمهناز افشار همچنان باز است و هنوز حکمی برای او صادر نشده است.
یاسین رامین دارای مدرک دکترا از دانشگاه آلمان بوده و تابعیت ایرانی آلمانی دارد. وی در زمینه واردات دارو فعالیت داشت و پرونده او مربوط به واردات شیرخشک های فاسد بوده که موجب مرگ چندین نوزاد و نابینایی چندین کودک شد. وی مدتی نیز به زندان رفت که با قرار وثیقه آزاد شد.
advertising