حکم جلب مهناز افشار سوپراستار سینمای ایران صادر شد

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/11
حکم جلب مهناز افشار سوپراستار سینمای ایران صادر شداخیرا مهناز افشار با انتشار مطالبی در توییتر خود باز هم برای خود دردسر ایجاد کرد. وی مطالبی را منتشر کرد که منجر به ترویج و بازنشر شایعاتی شد که مخالفان بر این عقیده اند که افرادی مثل مهناز افشار با انتشار مطالب اشتباه منجر به شهادت روحانی همدانی شدند. پس از این موضوع سیدغفار دریاباری که یک طلبه مازندرانی است به طور رسمی از مهناز افشار شکایت کرد. دیری نگذشت که خبر حکم جلب ممهناز افشار در فضای مجازی منتشر شد که پس از پیگیری دریافت شد که این خبر صحت دارد.

سید غفار دریاباری طلبه آملی در خصوص روند رسیدگی به پرونده مهناز افشار امروز صادر شده است، گفت: براساس قانون، خانم مهناز افشار از زمان ابلاغ اخطاریه احضار، پنج روز فرصت دارد تا در دادگاه حضور یابد و در غیر این صورت حکم جلب و بازداشت وی صادر خواهد شد.
وی با بیان اینکه از این خانم بازیگر با دوعنوان اتهامی اعلام جرم و شکایت شده است، افزود: نشر اکاذیب با قصد اضرار که سبب هتک حیثیت شده است و انتشار عکس موکل بدون اجازه وی دو مورد اتهامی مهناز افشار است.
حکم جلب مهناز افشار سوپراستار سینمای ایران صادر شد
وی در خصوص انتشار تصویر موکل بدون اجازه وی نیز گفت: سید غفار دریاباری تیرماه پارسال این عکس را خاکزاد ادامه داد: مرجع قضایی شهرستان بابل با توجه به اقامت خانم افشار در تهران جهت تسریع در رسیدگی به دادسرای استان تهران دستور نیابتی داده است.

دیروز عنوان شد که مهناز افشار قصد خروج از کشور داشت که به دلیل ممنوع الخروج شدن نتوانست از کشور خارج شود.
advertising