نامه یاسین رامین همسر مهناز افشار خطاب به طلبه بابلی

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/24
نامه یاسین رامین همسر مهناز افشار خطاب به طلبه بابلیمدتی است که مهناز افشار بازیگر سینمای کشور دچار حواشی زیادی شده است. پس از درگذشت طلبه همدانی عده زیادی مرگ او را به مهناز افشار نسبت دادند و گفتند که وی یکی از عامل های شهادت آن روحانی همدانی است و باید مجازات شود.
در پی این حواشی یک روحانی اهل بابل از مهناز افشار شکایت کرد و خواستار رسیدگی به این پرونده به طور جدی شد.

پس از آن شایعات و صحبت های فراوانی پیرامون این قضیه اتفاق افتاد. به تازگی همسر مهناز افشار یاسین رامین به حواشی اخیر واکنش نشان داده و به دفاع از همسر خود به پاخاست.
در پی شکایت روحانی جوان بابلی سید غفار دریاباری از مهناز افشار ، یاسین رامین گفت: هموطن روحانی … “مرد خدا” باشید و بگذارید ما بندگان خدا از گفتار و کردار شما پند آموزی کنیم.
یاسین رامین همسر مهناز افشار با انتشار نامه ای خطاب به سیدغفار دریاباری گفت:
چند روزی است که جنابعالی در صدر خبرهای رسانه ای قرار دارید و به دلیل اصرار بر شکایت از “مهناز افشار” مورد حمایت و بهره برداری صداوسیما و برخی رسانه های ویژه هستید.
روحانیون در تمام ادیان و فرهنگ های جهان به عنوان “مردان خدا” همواره دارای جایگاه رفیع و مورد وثوق و احترام مردمان پاک سرشت و خداپرست بوده اند و هرچند نوسانات تاریخ در تقویت و یا تضعیف این جایگاه تاثیرگذار بوده، اما اصل آن همچنان استوار مانده است.

چندی پیش توییتی در فضای مجازی منتشر شد که محتوای آن تبلیغ تن فروشی زنان و دختران این مرز و بوم بود و همسر بنده به عنوان یک زن ایرانی نسبت به آن واکنش داشت و جویای رگ غیرت مردان ایرانی شد. نکته قابل تامل این است که توییت مورد اشاره، به مدت شش روز در حال دست به دست شدن در فضای مجازی بود تا اینکه همسر بنده به دلیل عدم برخورد دستگاههای ذیربط، در این خصوص واکنش نشان داد. در این بین حادثه کشته شدن یک روحانی همدانی، که ظهر همان روز و چندین ساعت قبل از توییت خانم افشار اتفاق افتاده بود، دستمایه طراحی ناجوانمردانه ای بر علیه وی شد! تروری که به گواه گزارشات و اسناد، چندین ساعت پیش از توییت همسر بنده صورت پذیرفته بود را به گردن او انداختند!

به نظر می رسد امروز شما در جایی قرار گرفته اید که گفتار و کردارتان چو نیک باشد, می تواند در این سیر تاریخی تاثیرگذار باشد.
از شما درخواست می کنم از تریبون امروز خود استفاده نمایید و از اتفاقات آینده پیشگیری کنید.
advertising