مراسم ازدواج جالب شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها در زیر آب

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/29
مراسم ازدواج جالب شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها در زیر آبشیوا طاهری مشفق بازیگر کشور متولد 28 مرداد 1369 در تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی کامپیوتر می باشد. این هنرپیشه ایرانی در یک خانواده اهل هنر به دنیا آماده است. پدر و مادر او به هنر خطاطی و نقاشی تسلط دارند.
شیوا طاهری با حمایت پدر نظامی خود وارد عرصه هنری شد، از تئاتر شروع کرد و در تلویزیون با نقش دنیا به شهرت رسید. وی برای اولین بار در سریال گذر از رنج ها بازی کرد و در این سریال نقش یک دختر رعیت زاده را بازی می کرد . نکته جالب توجه این است که وی تا به حال به هیچ کلاس بازیگری نرفته و بازی در سریال گذر ز رنج ها را یک کلاس بازیگری برای خود دانسته و گفته بازی در این مجموعه تلویزیونی باعث شده که تجربه زیادی را کسب کند.

اننتشار گسترده عکس های مدلینگ وی این شائبه را در طرفدارانش ایجاد کرده که او از بازیگری دور شده است اما خودش می گوید فقط بصورت اختصاصی مدل برند دومو می باشد و علاقه ای به این حرفه ندارد.

شیوا طاهری اواخر اردیبهشت 98 با انتشار فیلمی از ازدواج خود خبر داد. اما ازدواج او یک ازدواج کعمولی نبوده. وی به همراه همسر خود زیر آب بوده و همسر شیوا طاهری با لباس غواصی حلقه ازدواج را به همسرش شیوا طاهری تقدیم می کند! شیوا طاهری در توضیح این فیلم گفته: جانا ....به زندگی من خوش آمدی!!!

شیوا طاهری و همسرش زیر دریا با یکدیگر ازدواج کردند که این ازدواج خاص موجب بازنشر گسترده این ویدیو در فضای مجازی شد. در ادامه عکس های این زوج را مشاهده می کنید:
مراسم ازدواج جالب شیوا طاهری بازیگر گذر از رنج ها در زیر آب

ازدواج لاکچری شیوا طاهری



شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها و همسرش

advertising