واکنش ژیلا صادقی به خبر اخراج خود از برنامه پل فروردین

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/04
واکنش ژیلا صادقی به خبر اخراج خود از برنامه پل فروردینژیلا صادقی از مجری های توانا و باسابقه تلویزیونیاست. این مجری سرشناس اجرای ویژه برنامه نوروز شبکه دو سیما را که پل فروردین نام دارد بر عهده داشت داشت و با همین برنامه تحویل سال نو را هم در این شبکه جشن گرفت. امروز خبرهایی منتشر شد که وی از از اجرای این برنامه کنار گذاشته شده و به عبارتی از برنامه پل فروردین اخراج شده است. خبرها حاکی از آن بود که که ژیلا صادقی به خاطر انتقادات مخاطبان و رسانه ‌ها به اجرایش، کنار گذاشته شده است.

اما ژلا صادقی طی مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد و گفت: اصلا موضوع این‌ طور که عنوان شده نیست و ماجرای اخراج من از برنامه پل فروردین شایعه است.. واقعیت این است که از همان ابتدا من فقط برای فاز اول برنامه قرارداد داشتم و گفته بودم که در ایام نوروز برنامه را اجرا نمی‌ کنم , و قرار بر این بود که فاز دوم برنامه توسط مجری دیگری به روی آنتن برود. از همان اول قرار بود آقای نیما رئیسی و محسن آزادی اجرای برنامه در فاز دوم را به عهده داشته باشند.
ژیلا صادقی در چند وقت اخیر درگیر حاشیه های زیادی شده بود. وی ویژه برنامه شب یلدا را نیز اجرا کرد که برخی نسبت به آرایش غلیظ وی اعتراض کرده بودند.
advertising