ویژه برنامه عیدانه فرمول یک

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/28
ویژه برنامه عیدانه فرمول یک

شب متفاوت رامبد جوان در فرمول یک نوروزی


برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا ویژه نوروز 98 چند شبی است که در شبکه یک سیما روی آنتن رفته است. علی ضیا در ویژه برنامه نوروزی فرمول یک میزبان مهمانان زیادی از اقشار مختلف جامعه است و گفتگوهای جذابی را در این برنامه رقم میزند.

شب گذشته علی ضیا در ویژه برنامه نوروزی فرمول یک میزبان رامبد جوان و رضا صادقی از هنرمندان سرشناس کشورمان بود.

گفتگوی متفاوت رامبد جوان و رضا صادقی در فرمول یک


رامبد جوان یکی از مهمانان برنامه شب گذشته فرمول یک بود که بعد از سلام و احوال پرسی با مخاطبان این برنامه به علی ضیا گفت :شما کی به خندوانه تشریف میاورید که او هم در پاسخ خبر از حضور در خندوانه در ایام عید داد و خواهش کرد که بازی های راحتی برایش ترتیب بدهند.

مجری خندوانه درباره ادامه ساخت خندوانه گفت :فعلا برنامه نوروزی خندوانه را داریم اما قطعا یک تایم طولانی نخواهیم بود و بعدا درباره آن تصمیم میگیرم و در این مدت استراحت میکنم و بچه داری میکنم و درباره اسمش هنوز تصمیم نگرفته ایم و به یک سری اسم فکر کرده ایم و باید ببینیم چه پیش می آید و این حق مادر است که اسم بگذارد برای بچه .

رامبد جوان در ادامه صحبت هایش پیشنهاد داد که برای سفر به کردستان بروند و چند کتاب معرفی کرد و توصیه کرد فیلم های در حال اکران را حتما ببینند و در ادامه درباره یوسف اصلانی و کارهای فوق العاده او صحبت کرد.

رضا صادقی یکی دیگر از مهمانان ویژه برنامه نوروزی فرمول یک بود که در این برنامه از اتفاقات پیرامونش و لطف های مردم صحبت کرد .

علی انصاریان و افشین قطبی دو مهمان ورزشی کشورمان بودند که شب گذشته به ویژه برنامه نوروزی فرمول یک آمدند
advertising