رامبد جوان در اینستاگرام خود پایان برنامه خندوانه را اعلام کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/13
رامبد جوان در اینستاگرام خود پایان برنامه خندوانه را اعلام کردبرنامه خندوانه از پرمخاطب ترین و جذاب ترین برنامه های صدا و سیما در طول چند سلل اخیر بوده است و مردم اوقات فراغت خود را با این برنامه پر کرده و لبخند بر لبانشان نشسته است. اما رامبد جوان سازنده برنامه خندوانه خیلی ناگهانی خبر از تمام شدن برنامه خندوانه داد. وی در خبری ناگهانی و برای بسیاری غیرمنتظره اعلام کرد که زمان خداحافظی با «خندوانه» فرارسیده است. این خبر برای هواداران خندوانه خیلی ناراحت کننده بود .

رامبد جوان این خبر را در اینستاگرام خود منتشر نمود و متن زیر را درج کرد:
سلام به همتون حدود 720 قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم. ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم . ایشالله بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید.
رامبد جوان.

برنامه خندوانه در طول این سال ها کارهای زیادی را در برنامه خندوانه انجام داد و علاوه بر شادی و خنده ای که مهمان ایرانیان کرد مسبب کارهای خیر فراوانی شد. یکی از مهم ترین فعالیت های خندوانه کشف استعداد در زمینه استندآپ کمدین بود که بستری را برای دوست داران این هنر فاهم کرد که بتوانند استعداد خود را نمایان کنند.

خندوانه» با تمام فراز و فرودها از برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون بود که عواملی بسیاری در موفقیتش نقش داشتند. از جناب‌خان و هنرنمایی‌های محمد بحرانی تا کمدی‌های روتین نیما شعبان‌نژاد، از تعامل مثبت با تماشاگران حاضر در سالن تا استندآپ‌کمدی‌های متنوع و البته مسابقات‌ گوناگون و مهمانان سرشناس همه در جذب مخاطب برای این برنامه تلویزیونی نقش داشتند. در این میان اما رامبد جوان نخ تسبیحی است که تمام این موارد را به هم وصل می‌کند.

وی در قسمت های ابتدایی خندوانه اعلام کرده بود که ایده خندوانه را از سال 83 در سر داشته است.
این برنامه موفق تلویزیون در طول فعالیت های خود حاشیه های زیادی نیز داشت اما ذره ای از محبوبیت این برنامه کم نشد. به هرحال این خبر بیش تر باید برای تلویزیون و صدا و سیما ایران ناراحت کننده باشد چون تلویزیون این سال ها کم و بیش مخاطبان خود را از دست داده و برنامه خندوانه توانسته بود که مخاطبان را پای تلویزیون ایران بکشاند که متاسفانه بر اسا گفته های رامبد جوان چیزی به پایان خندوانه نمانده است. بعید بنظر می رسد برنامه ای بتواند جایگزین خندوانه با این حجم از مخاطبان شود.
سؤال این است که در نبود معدود برنامه‌هایی مثل «خندوانه» صدا و سیما چه دارد که امیدوار باشد مردم را پای تلویزیون بنشاند.
advertising