عذر خواهی رامبد جوان به خاطر دعوت از مسعود صابری به خندوانه

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/04
عذر خواهی رامبد جوان به خاطر دعوت از مسعود صابری به خندوانهچندی پیش بود که لب خوانی حمید هیراد در یکی از کنسرت هایش حسابی خبرساز شده بود و جنجال های زیادی ایجاد کرد. اما این موضوع باعث نشد که خواننده دیگری دست به این کار نزند. شاید برایتان جالب باشد که کدام خواانده در کنسرتش لب خوانی کرده است. به لطف گوشی های همراه هیچ موضوعی پنهان نمی ماند! این بار مسعود صابری به خاطر لب خوانی که در یکی از کنسرت هایش داشت خبرساز شد!

مسعود صابری خواننده جدید پاپ که متخصص مغز و اعصاب نیز است از طریق برنامه «خندوانه» خود را به مخاطبان این برنامه و مردم معرفی کرد. رامبد جوان در برنامه خود از او خواست تا بخواند و گفت: صدای خوبی دارد! خوانندگی صابری در «خندوانه» همانا و اجرای کنسرت اخیر او با سوتی های برجسته همانا...! اخیرا کلیپی از کنسرت او منتشر شده که وی در صحنه کنسرت زنده می‌ خواند و صدای زیبایی هم دارد! اما وقتی میکروفن را به سمت تماشاگران می‌ گیرد پلی‌ بک همچنان پخش می ‌شود و صدای او هم پخش می شود. چگونه است که میکروفون رو به مردم است و صدای مسعود صابری پخش می شود!
عذر خواهی رامبد جوان به خاطر دعوت از مسعود صابری به خندوانه

مسعود صابری مهمان برنامه خندوانه


این خبرها و کلیپ واکنش‌ها ی زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت تا جایی که رامبد جوان را هم به واکنش وادار کرد.رامبد جوان در پی این حواشی با انتشار پستی در اینستاگرام بابت دعوت از مسعود صابری به برنامه «خندوانه» از مردم عذرخواهی کرد. او در صفحه مجازی خودش نوشت: "بابت دعوت از ایشان به خندوانه از همه مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم. "
اما در اقدامی کاملا تامل برانگیز وی دقایقی بعد این پست را از صفحه شخصی خود پاک کرد.

حال باید دید مسعود صابری چه جوابی برای این عمل خود دارد. مسعود صابری اولین بار در برنامه اکسیر به عنوان کارشناس پزشکی حضور داشته و شناخته شد.
advertising