بیوگرافی مسعود صابری جراح مغز و اعصاب و خواننده سبک پاپ

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/03
بیوگرافی مسعود صابری  جراح مغز و اعصاب و خواننده سبک پاپمسعود صابری جراح متبحر مغز و اعصاب ایران است. وی که حدود یک سال است به حرفه خوانندگی نیز روی آورده است در سبک پاپ فعالیت می کند و در این زمینه نیز موفقیت چشمگیری کسب نموده است. مسعود صابری متولد ماه خرداد در تهران است.

این جراح مغز و اعصاب در خانواده ای کاملا هنری بزرگ شده است. وی خواهرزاده علی سرتیپی از تهیه کنندگان سینما و پسرخاله رسول صدرعاملی که کارگردن ایرانی است می باشد. وی در دوران دبیرستان قاری قرآن بود و همین موضوع باعث شده که صدای او تقویت شود. او در برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی حضور داشت و کارشناس برنامه بود و به توضیح درباره بیماری های مختلف می پرداخت.
بیوگرافی مسعود صابری  جراح مغز و اعصاب و خواننده سبک پاپ

آغاز فعالیت خوانندگی مسعود صابری


مسعود صابری خوانندگی را از سال 96 به طور جدی آغاز نمود. وی اولین آهنگ خود را تحت عنوان شب آروم روانه بازار نمود. نخستین کار دکتر صابری که در ‌سال 96 با موزیک ویدیویی به‌عنوان طعم جنون منتشر شد، کل فضای مجازی را پر کرد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و سلبریتی های ایران نیز با گذاشتن کلیپ هایش از کارهای او حمایت کردند.

دکتر صابری در کلاس های موسیقی از زمانی که 15 سال داشت شرکت می کرد اما به خاطر تحصیلات و مشغله های کاری نتوانست به صورت جدی به این حرفه مشغول شود. وی از سال 90 تا به حال نیز موسیقی پیانو را آغاز کرده است. همسر او کمک شایانی به وی کرده که سازهای مختلف را یاد بگیرد.

نگاهی به زندگی شخصی دکتر مسعود صابری جراح مغز و اعصاب و خواننده


دکتر صابری از پزشکانی است که به شعر و ادبیات فارسی علاقه زیادی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی را انجام می دهد.
وی صدای خوب خود را یک نعمت خدادادی می داند و معتقد است که باید از این نعمت استفاده کند.
خیلی ها فکر می کنند که او به واسطه نسبت فامیلی که با سرتیپی و صدرعاملی دارد توانسته خیلی راحت وارد عرصه هنر شود اما واقعیت این گونه نیست. آن ها نه‌ تنها در این عرصه به او کمکی نکرده‌اند که حتی باور هم نداشتند که بتواند خواننده مطرحی بشود.

مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب



عکس کودکی مسعود صابری



عکس مسعود صابری و افسانه بایگان



مسعود صابری معتقد است که موسیقی به او کمک کرده که موفقیت زیادی در جراحی داشته باشد و موسیقی به او کمک می کند که آرامش داشته و کار خود را بهتر انجام دهد.
در یکی از برنامه های بود که شیون مادری که کودک سه ساله‌ اش در بیرون از استودیو برنامه و در آب‌ نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه شد
دکتر مسعود صابری در پی این اتفاق بلافاصه به همراه مجری و عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه‌ ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب‌ نمایی آلوده، نفس نمی‌ کشد و بی جان افتاده است در نهایت با اقدامات لازم دکتر صابری جهت احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت
مسعود صابری از پزشکانی است که صحبت هایش اصلا خشک و کسل کننده نیست و انرژی فوق العاده و سبک صحبت کردنش با زبان ساده و نرم موجب جذب مردم به خود شده است.
مسعود صابری در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و حدود 620 هزار دنبال کننده در صفحه خود دارد.

آهنگ های دکتر مسعود صابری خواننده سبک پاپ


طعم جنون
شب آروم
فرشته
تیتراژ برنامه وقتشه
خوب من
قلب سنگی
حرفای باحال
نامهربون
دلبر
دلتنگی
advertising