بیوگرافی فریبا نادری هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/20
بیوگرافی فریبا نادری هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانفریبا نادری بازیگر خوش چهره و موفق سینما و تلویزیون ایران متولد 21 فروردین 1363 در تهران است. وی در یک خانواده 6
نفره بزرگ شده است.او دارای مدرک کارشناسی گرافیک کامپیوتر از دانشگاه تهران است. فریبا نادری از کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت اما به خاطر مخالفت خانواده اش در رشته دیگری مشغول به تحصیل شد.
بیوگرافی فریبا نادری هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران

آغاز فعالیت حرفه ای فریبا نادری


فریبا نادری یک روز به همراه دوستش که گریمور بوده در دفتر مرحوم مسعود رسام حضور پیدا می کند. مسعود رسام که مشغول تست از بازیگران برای سریال مروارید سرخ بود به طور ناغافل از فریبا نادری می خواهد که او هم یک تست بازیگری دهد.او در واقع برای تست به آن ا نرفته بود اما با کمال ناباوری قبول می شود. اوایل مادرش با این موضوع مخالفت کرده اما بالاخره راضی به بازی کردن فریبا نادری می شود و بدین ترتیب فعالیت بازیگری این هنرپیشه آغاز می شود.

ازدواج و همسر فریبا نادری


فریبا نادری درسال 85 با مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج کرد با این که می دانست که رسام بیماری سرطان دارد اما به خاطر علاقه ای که به او داشت راضی به ازدواج با او شد. اختلاف سنی این زوج حدود 28 سال بود. اما زندگی عاشقانه خیلی دوام نداشت. مسعود رسام در سال 88 به علت بیماری سرطان جان خود را از دست داد.
این موضوع خیلی برای فریبا نادری سخت بود و به سختی با آن کنار آمد.
در تیرماه 96 عکس ازدواج دوم فریبا نادری در فضای مجازی منتشر شد و او هم اکنون دارای فرزند دختر از ازدواج دومش است.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق فریبا نادری


او عاشق فوتبال است و در کودکی همانند پسران رفتار می کرده است.
فریبا نادری از بازیگرانی است که به شدت مسایل دینی پایبند است. به گفته خودش او به طور مرتب خمس و زکات خود را پرداخت کرده و نمازش را همیشه می خواند اما ظاهر خود را طبق عرف جامعه انتخاب کرده است.
وی طرفدار تیم استقلال است.
فریبا نادری دختر خود را در کانادا به دنیا آورده است.

فیلم شناسی فریبا نادری


از جمله سریال هایی که فریبا نادری بازی کرده است مروارید سرخ - گل بارون زده – فاخته - یلدا- پرستاران- میلیاردر- فاکتور هشت - غیرمحرمانه - ستایش 2 - چک برگشتی - ستایش 1 - آسمان همیشه ابری نیست و... هستند.
هم چنین در فیلم های سینمایی دریا کنار - من و شارمین - سپید و سیاه - مشکل گیتی حضور داشته است.
advertising