ویژه برنامه های متنوع تلویزیون برای شب یلدا

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/28
ویژه برنامه های متنوع تلویزیون برای شب یلداامسال صدا و سیما تمام تلاش خود را کرده که بتواند برنامه های متنوعی را برای طولانی ترین شب سال برای مخاطبان آماده کند و به نمایش بگذارد. در این مطلب قصد داریم ویژه برنامه های شب یلدا را در شبکه های مختلف به اطلاع برسانیم.

برنامه های شبکه یک سیما در شب یلدا


شبکه یک سیما در شب یلدا، پنج شنبه 29 آذر و جمعه 30 آذر ویژه برنامه «فرمول یک» را در برنامه خود دارد. این برنامه با اجرای سیدعلی ضیا و حضور چهره های سرشناس و مذهبی و هنرمندان مشهور به روی آنتن خواهد رفت. زمان پخش این برنامه پنج شنبه ساعت 10 شب و جمعه ساعت11 شب به مدت 120 دقیقه خواهد بود.
از مهمانانی که در این برنامه حضور خواهند داشت مازیار فلاحی ، حجت اشرف زاده ، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، محمدرضا طاهری مدیحه سرا به همراه فرزندش حسین طاهری، و حجت الاسلام زائری کارشناس مذهبی خواهند بود.

ویژه برنامه شبکه دو سیما در شب یلدا


برنامه ویژه شب یلدا با عنوان «امشب مثل هر شب نیست» در شبکه دو به روی آنتن می رود. اجرای این برنامه بر عهده ژیلا صادقی است. از برنامه های آن قصه خوانی، حافظ خوانی، پرداختن به آداب ویژه شب چله در نقاط مختلف ایران و ...هستند. زمان پخش «امشب مثل هر شب نیست» پنج شنبه و جمعه ساعت 11:30 است. در این برنامه میهمانان مختلفی نیز حضور دارند.

ویژه برنامه شبکه سه در شب یلدا


«شب آرام» برنامه ای است که شبکه سه برای شب یلدا آماده کرده است. این برنامه نیز میزبان چهره های مختلف است و اجررای آن بر عهده رضا رشیدپور است. زمان پخش برنامه «شب آرام» شب پنجشنبه و جمعه قبل از سریال «بانوی عمارت» و بعد از برنامه «برنده باش» است.

ویژه برنامه شبکه چهار در شب یلدا


ویژه برنامه شب یلدای شبکه چهار سیما با عنوان «چله نشین» از ساعت 20:30 روز جمعه 30 آذر با دو بخش موسیقی و فلسفه به روی آنتن می‌رود. در این برنامه حافظ خوانی با حضور رضا منصوری لاریجانی و استاد دینانی انجام خواهد شد. هم چنین رضا مهدوی و رشید کاکاوند به صورت مشترک اجرای بخش موسیقی را بر عهده دارند و با آهنگسازان و خوانندگان در این بخش گفتگو می‌کنند.

ویژه برنامه شبکه پنج سیما در شب یلدا طولانی ترین شب سال


شبکه پنج سیما نیز برنامه مخصوص شب یلدا را تدارک دیده است. «شب نشین» عنوان ویژه برنامه شب چله است که از چهارشنبه تا جمعه به مدت سه شب از ساعت 21 پخش خواهد شد. مجری این برنامه حمید گودرزی است و از برنامه های آن می توان به حضور هنرمندان، اجرای زنده موسیقی، حضور خانواده شهدا و ... اشاره کرد.
شبکه پنج سیما برای شب یلدا ویژه برنامه ای را به نام تدارک دیده است.

ویژه برنامه شبکه نسیم در شب یلدا


شبکه نسیم نیز که از شبکه های فعال در زمینه سرگرمی است برنامه «چهل تیکه» را برای شب یلدا در نظر دارد. مجری برنامه الهه پرسون است و زمان پخش آن جمعه در ساعت 8 شب است. این برنامه به آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی می‌ پردازد و نگاه ویژه‌ ای به همنشینی و دورهمی‌ های خانوادگی دارد.
در شب یلدا قرار است سری جدید برنامه کودک شو نیز به روی آنتن برود. زمان پخش این برنامه با اجرای پژمان بازغی جمعه شب ساعت 9 خواهد بود.
با توجه به این برنامه ها انتظار می رود صدا و سیما بتواند مخاطبان خود را در شب یلدا راضی کند.
advertising