حضور منوچهر آذری امشب در برنامه درجه 1

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/16
حضور منوچهر آذری امشب در برنامه درجه 1منوچهر آذری زادهٔ 1332 تهران پدر او اهل ارومیه و مادر او اهل اصفهان است . بازیگر و گوینده رادیو ایرانی دانش‌ آموختهٔ هنرکدهٔ هنرهای دراماتیک فن بیان هنرپیشگی و کارگردانی است.

برنامه زنده درجه 1 این هفته با حضور منوچهر آذری به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. در این برنامه پدرام کریمی به مناسبت همزمانی این برنامه با سالروز گرامیداشت منوچهر نوذری نابغه فقید عرصه فرهنگ و هنر با منوچهر آذری یکی از یاران دیرین این مرحوم به گفتگو خواهد نشست.

درجه 1 به تهیه کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی کاری مشترک از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که جمعه‌ها بعد از خبر ساعت 19 به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود .

منوچهر آذری فعالیت‌های خود را ادامه داد و به واسطه برنامه بسیار محبوب صبح جمعه با شما معروفیت و محبوبیت فراوانی به دست آورد. منوچهر آذری به همراه فرهنگ مهرپرور یکی از موفق‌ترین زوج‌های هنری در عرصهٔ کمدی رادیویی را تشکیل می‌دادند.

منوچهر آذری گاهی به دلیل شباهت نام با منوچهر نوذری اشتباه گرفته می‌شود. او در برنامه دورهمی مورخه سوم مهرماه 95 میهمان مهران مدیری بود.
advertising