پخش روزانه برنامه عصر جدید احسان علیخانی در ایام نوروز 98

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/10
پخش روزانه برنامه عصر جدید احسان علیخانی در ایام نوروز 98مدتی است که یک برنامه جذاب به نام عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و در همین چند قسمت ابتدایی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. هر چند با حاشیه های فراوانی نیز همراه بود اما باز هم توانسته جزو پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی شود. هدف ساخت برنامه عصر جدید استعدادیابی است.

با نزدیک شدن به ایام نوروز 98 تلویزیون ایران قرار است برنامه های مختلفی را برای نمایش بر روی آنتن ببرد و یکی از این برنامه ها نیز برنامه عصر جدید است.
طبق آخرین برنامه ریزی ها، برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در ایام نوروز قرار است هر شب روی آنتن شبکه سه سیما برود. در حال حاضر این برنامه استعدادیابی فقط روزهای شنبه و یکشنبه روی آنتن می رود ولی صحبت هایی شده که همزمان با ایام نوروز، هر شب از شبکه سوم سیما پخش می شود
طبق صحبت های عوامل برنامه فصل اول عصر جدید پس از نوروز 98 به پایان می رسد و در فصل اول شرکت کنندگان فقط به اجرا می پردازند و فینالیست ها بعد از اتمام فصل اول در نوروز ۹۸، در فصل دوم به رقابت نهایی خود ادامه می دهند که ضبط فصل دوم قرار است در سال 98 انجام شود.
پخش روزانه برنامه عصر جدید احسان علیخانی در ایام نوروز 98

داوران برنامه عصر جدید


رويا نونهالى، آريا عظيمى نژاد، بشير حسينى و امين حيايى داوران برنامه عصر جدید هستند.

تهیه کننده و کارگردان برنامه عصر جدید


احسان علیخانی تهیه کنندگی و کارگردانی عصر جدید را بر عهده دارد.
advertising