آیا در ایام نوروز 98 سریال کلاه قرمزی پخش می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/28
آیا در ایام نوروز 98 سریال کلاه قرمزی پخش می شودتقریبا یک ماه دیگر سال 97 به پایان رسیده و سال 98 در راه است. افراد از الان در تدارک برنامه های عید و نوروز 98 هستند. تلویزیون و صدا و سیما نیز خود را برای ایام نوروز آماده می کند. چند سالی است که شبکه دو سیما مجموعه پرطرفدار و زیبای کلاه قرمزی را در برنامه خود گنجانده است.
تا اسم عید می آید مخاطبان تلویزیون منتظر دیدن سریال هایی چون کلاه قرمزی و پایتخت هستند. اما امسال انگار نوروز طور دیگری رقم می خورد و متفاوت از سال های گذشته است.درباره سریال پایتخت که هیچ خبری از ساخت آن نیست و اخیرا نیز خبرهایی از عدم پخش سریال جذاب کلاه قرمزی به گوش می رسد.

نوروز 96 بود که ایرج طهماسب و عوامل سازنده همه قسمت ‌های مجموعه کلاه قرمزی را ضبط کرده بودند ولی به دلیل به نتیجه نرسیدن با صداوسیما این مجموعه را روی آنتن نفرستادند و سال بعد آن یعنی نوروز 97 با توافق با رسانه ملی قسمت‌ های ضبط‌ شده سال قبل خود را به تلویزیون تحویل دادند و این مجموعه در نوروز سال گذشته روی آنتن رفت.
آیا در ایام نوروز 98 سریال کلاه قرمزی پخش می شود
امسال و تا به امروز، صداوسیما هنوز هیچ صحبتی با عوامل مجموعه کلاه قرمزی انجام نداده و با توجه به اینکه ضبط و تمرین گروه برنامه ‌ساز «کلاه قرمزی» بیش از یک ماه طول می‌ کشد به نظر می‌ رسد امسال این مجموعه به روی آنتن نخواهد رفت.

این گمانه ‌زنی و حدسیات زمانی به قاطعیت می ‌رسد که بدانید سریال مناسبتی شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز این روزها در مرحله فیلم‌ برداری است و با این‌ وجود درصد ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز امسال به صفر می‌ رسد. پس باید این گونه گفت که امسال منتظر پخش سریال جذاب کلاه قرمزی نباید باشیم.

حال باید دید تلویزیون برنامه هایی به جذابیت کلاه قرمزی و سریال پایتخت را می تواند جایگزین کند و یا این که باز هم در جذب مخاطب ضعیف عمل کرده و تعدادی از مخاطبان خود را در نوروز 98 از دست می دهد یا خیر. باید اذعان داشت که مردم با این عروسک های بامزه خو گرفته اند و تنها یک برنامه عالی و بدون نقص می تواند جایگزین مجموعه کلاه قرمزی شود.
advertising