اعلام آمادگی سیروس مقدم برای ساخت سریال جذاب پایتخت 6 برای نوروز 98

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/22
اعلام آمادگی سیروس مقدم برای ساخت سریال جذاب پایتخت 6 برای نوروز 98با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال 97 این سوال در ذهن مخاطبان تلویزیون ایجاد شده که آیا سری جدید سریال معروف و پرطرفدار پایتخت برای نوروز 98 ساخته خواهد شد یا خیر.

سیروس مقدم کارگردان توانای ایران و کارگردان سریال پایتخت در این باره صحبت هایی کرده که خواندن ان خالی از لطف نیست.
وی که پنجشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما فلسطین که بخشی از آن به پاسداشت او گذشت حضور داشت، درباره ساخت پایتخت 6 توضیح داد: سریال پایتخت متعلق به مردم است و تا وقتی که مردم بخواهند و دوست داشته باشند، تولید آن ادامه پیدا می کند، در حرف ها مطرح می شود تیم سازنده پایتخت خواهان ادامه این مجموعه نیستند اما این صحیح نبوده و این حرف تیم و عوامل سازنده این سریال محبوب نیست.

وی ادر ادامه صحبت های خود بیان داشت: تا وقتی مردم از پایتخت دلزده نشوند و آن را دوست داشته و بخواهند ببینند، این سریال را ادامه می دهیم اما مساله مهمی هم که باید در ساخت دنباله پایتخت درنظر گرفته شود، این است که باید سوژه های خوبی پیدا کنیم که مردم دوست داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند.
مقدم در ادامه با بیان اینکه ساختن یک کار دنباله دار به دلیل عدم تعلق به یک نفر فوق العاده سخت و مشکل است، گفت: به تعداد آدم های این سرزمین سوژه وجود دارد که وارد پایتخت بشود، همان طور که قصه اجازه داد خانواده «نقی معمولی» سر از کشور سوریه درآوردند.
مقدم گفت: یک تیم بازیگرند که باید برای ساخت پایتخت 6 حضور داشته باشند، جمع کردن آدم های پایتخت نیاز به برنامه ریزی دارد، باید مدیران فرهنگی پس از پایتخت ٥ به فکر برنامه ریزی پایتخت بعدی می افتادند تا تیم از هم نپاشد.

این کارگردان ادامه داد: متاسفانه نسبت به پایتخت در بخش برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی شد و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشده و تیم سازنده پایتخت الان متلاشی و هرکدام سرگرم کاری هستند.
سیروس مقدم در ادامه افزود: اما تا زمانی که مردم بخواهند و دوست داشته باشند ما هم دوست داریم این سریال را بسازیم و اگر صدای اعتراض مردم از پخش نشدن پایتخت امسال به گوش مسئولان برسد، شاید جدی تر به این مساله فکر کنند و کاری انجام دهند.

پس از صحبت های سیروس مقدم مدیر شبکه یک سیما از وی خواست در نوروز 98 پایتخت 6 را تقدیم مردم کند.
حال باید دید این صحبت ها باعث می شود که مردم سری جدید سریال پایتخت را در نوروز 98 ببینند یا خیر.
advertising