شکایت برنامه عصر جدید از فرمول یک به خاطر مهمان جنجالی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/25
شکایت برنامه عصر جدید از فرمول یک به خاطر مهمان جنجالیدر صدا و سیمای تلویزیون ایران برنامه های مختلف هر روز با حضور مهمانان مختلف برروی آنتن می روند. به همین علت گاها رقابت شدیدی بین برنامها ایجاد شده و هرکدام سعی می کنند که مهمانان متفاوتی را داشته باشند که برنده این رقابت ها شوند. ماجرای جنجال بر سر مهمان ها همیشه در تلویزیون وجود داشته است. این بار هم برنامه عصر جدید و فرمول یک بر سر یک مهمان باهم مشکلاتی پیدا کرده اند.

ماجرا از این قرار است که هفته قبل ویدئویی از بچه‌ای مدرسه‌ای در سیستان و بلوچستان منتشر شد که در آن پسری نوجوان با حرکات زیبای آکروباتیک همه را شگفت‌زده می‌کرد. این پسر که ساسان پرکان نام دارد، به خواست رئیس کمیته المپیک برای تست استعدادیابی فراخوانده شد اما یک‌باره خبر آمد یک گروه برنامه‌ساز او را به تهران آورده‌اند و کسی از او خبر ندارد. شایعه شد که احسان علیخانی احتمالا او را برای حضور در برنامه عصر جدید قرنطینه کرده که برنامه های دیگر نتوانند این سوژه داغ را از آن خود کنند.

حالا خود ساسان پرکان هم مصاحبه کرده و گفته به دعوت برنامه «عصر جدید» برای اولین‌ بار با خانواده‌اش چند روزی آمده تهران و در مسابقه هم شرکت کرده است.
البته این ژیمناست کار نابغه در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا شرکت نمود و فرصت طلایی برنامه عصر جدید برای نشان دادن یک استعداد عجیب از دست رفت.
شکایت برنامه عصر جدید از فرمول یک به خاطر مهمان جنجالی

ساسان پرکان مهمان جنجالی تلویزیون


حال برنامه عصر جدید حسابی از دست عوامل برنامه فرمول یک شاکی است چون این کار باعث شده که سوژه ناب علیخانی برای معرفی یک استعدا خارق العاده از دست برود. ساسان پرکان احتمالا از اولین شرکت‌کنندگان «عصر جدید» است که روی آنتن می رود.

این اولین بار نیست که برنامه های تلویزیونی بر سر مهمان از هم شاکی می شوند. قبلا نیز ماجرای مصاحبه آخر مرحوم ناصر ملک‌ مطیعی با برنامه «من و شما» و برنامه «دورهمی» جنجالی شد و در نهایت هم با وجود تمام ناراحتی ها و دلخوری های پیش آمده روی آنتن نرفت.
این عدم همکاری میان برنامه‌های تلویزیونی به یک موضوع ناپسند و نامعقول بین همه شبکه‌های تلویزیونی بدل شده است. اگر برنامه ها قدری با هم همکاری داشته باشند هیچ کدام از این حاشیه ها به وقوع نمی پیوندد.
advertising