شروع فصل جدید برنامه دورهمی به زودی از شبکه نسیم

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/15
شروع فصل جدید برنامه دورهمی به زودی از شبکه نسیمدورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری بود که از 27 اسفند 1394 تا 17 فروردین 1397 در شبکه نسیم پخش شد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت . دورهمی دکوری عظیم داشت، به صورتی که در هر قسمت 300 نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند.

در واقع مجموعه به مانند تئاتری است که در هر قسمت مخاطبانی (حدود 300 نفر) را به عنوان تماشاگر پذیرا است. این برنامه در تاریخ 17 فروردین 1397 به پایان رسید.

یکی از نکات مثبت این مجموعه این است که پس از پایان این مجموعه هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی با نام اشخاص نگه داری میشود و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه میشود.
شروع فصل جدید برنامه دورهمی به زودی از شبکه نسیم
مرتضی میرباقری معاون سیما از پخش فصل جدید دورهمی خبر داد و گفت: با هماهنگی که انجام شده است نوروز 98 برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» هر دو روی آنتن می‌روند و اجرای «دورهمی» با حضور مهران مدیری خواهد بود.

معاون سیما همچنین درباره زمان پایان خندوانه نیز عنوان کرد: بنای ما این بود که با یک تجدید قوا بعد از نوروز 98 در فصل جدید دوباره روی آنتن برود.

مهران مدیری زادهٔ 18 فروردین 1346 در تهران کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی و مجری فصل جدید برنامه دورهمی است
advertising