اولین واکنش احسان علیخانی به حواشی برنامه عصر جدید چه بود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/30
اولین واکنش احسان علیخانی به حواشی برنامه عصر جدید چه بودمدتی است که برنامه جدیدی تحت عنوان عصر جدید بر روی آنتن شبکه سه سیما رفته است. این برنامه توسط احسان علیخانی و باهدف استعدادیابی افراد ساخته شده است. اما این برنامه هم بدون حاشیه نماند و با این که فقط دو قسمت از آن بر روی آنتن رفته موجی از انتقادات و سوالات و حاشیه ها متوجه این برنامه تلویزیونی شد. عده ای معتقدند که در برنامه عصر جدید هیچ خلاقیتی صورت نگرفته و کاملا کپی شده از یک برنامه خارجی است. عده ای دیگر هم از کسانی که در برنامه شرکت کرده اند انتقاد می کنند. به هر حال هرکسی نظری را ارایه داده است. بالاخره احسان علیخانی سکوت را جایز ندانست و متنی را در اینستاگرام خود در پاسخ به حواشی ایجاد شده منتشر نمود که در ادامه آن را می خوانید:
اولین واکنش احسان علیخانی به حواشی برنامه عصر جدید چه بود

پست اینستاگرام احسان علیخانی درباره برنامه عصر جدید


ماهها فکر...
ماهها جلسه...
ماهها گپ...
ماهها بیخوابی...
و بدون تعارف و منت
ماهها خون دل خوردن یک تیم یکصدنفره...
به عشق ساختن برنامه‌ای برای کشف استعدادهای ایرانی؛ در صحنه‌ای باشکوه نه در میادین سخیف؛ البته تا آنجا که بایدها و نبایدها و هنجارها و نابهنجارها اجازه می‌داد و می‌دهد!
این منم؛ در اولین لحظه‌ای که اولین قسمت از اولین فصل "عصرجدید" بالاخره رفت روی آنتن. همه رفقایی که در لوکیشن حاضر بودند، ناخودآگاه دست زدند. انگار خستگی‌شان دررفت!
به امید اوقات خوشی که همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برایتان رقم بخورد.

رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران این برنامه هستند. جدا از همه حواشی کپی بودن این برنامه اصلا مسئله مهمی نیست چون قرار است در این مسابقه، استعدادها خود را به کشور معرفی کنند و افرادی که استعدادهای نابی دارند معرفی شوند و این یک گام بزرگ برای کشف استعداد در ایران است.
advertising