آیا برنامه ماه عسل سال آینده با اجرای احسان علیخانی پخش می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/28
آیا برنامه ماه عسل سال آینده با اجرای احسان علیخانی پخش می شودچند شبی است که برنامه ای جذاب تحت عنوان عصر جدید بر روی آنتن شبکه سه سیما رفته و از همین ابتدای راه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در این برنامه قرار است افراد متخلف با استعدادهای متفاوت حضور داشته باشند. اجرای این برنامه بر عهده مجری معروف تلویزین احسان علیخانی است.
برنامه استعدادیابی «عصر جدید» آن‌طور که مشخص است انرژی و وقت زیادی از احسان علیخانی می‌گیرد به شکلی که او دیگر احتمالا زمانی برای پیگیری پروژه بزرگ دیگری نخواهد داشت.
آیا برنامه ماه عسل سال آینده با اجرای احسان علیخانی پخش می شود
اما سوالی که در ذهن مخاطب ممکن است به وجود بیاید این است که تکلیف برنامه های «ماه عسل» و «سه ستاره» چه می‌ شود؟برنامه ماه عسل چند سالی است که پای ثابت تلویزیون در ماه رمضان است که انصافا احسان علیخانی در اجرای آن سنگ تمام گذاشته است. وی چندین ماه قبل از ماه رمضان درگیر تدارکات برنامه ماه عسل و پیدا کردن سوژه های جذاب و ناب بوده حال با توجه به این که برنامه جدیدش روی آنتن رفته است بعید بنظر می رسد که که او بتواند اجرای برنامه ماه عسل را نیز انجام دهد.

این یعنی یک فرصتی طلایی برای کسانی چون رضا رشیدپور و فرزاد حسنی یا حتی مجریان جدیدی مثل محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی؛ چون مدیریت شبکه سه به شدت به فرمول ستاره‌با زی برای جذب مخاطب علاقه دارد.

اما موضوع مورد اهمیت است این است که آیا مخاطبان می توانند کسی را جایگزین احسان علیخانی قبول کنند یا خیر. حالا باید دید مدیران شبکه سه برای این دو برنامه جذاب و مهم با یکدیگر به چه توافقی می‌ رسند و این موضوع یک ریسک بزرگ برای احسان علیخانی است برای تجربه جدید. آیا خنداندن به جای اشک گرفتن باز تجربه‌ای موفق برای این مجری می‌شود و بر طرفدارانش می افزاید؟
advertising