بیوگرافی ژیلا صادقی مجری تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/02
بیوگرافی ژیلا صادقی مجری تلویزیونژیلا صادقی زاده 22 شهریور 1352 در تهران مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سریال تلویزیونی است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است، سه خواهر و یک برادر دارد و او فرزند دوم خانوادست تخصص اش را در اجرای زنده و تاک‌ شو می داند و می گوید صدایش ارثی است.

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند . ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در 18 فروردین 94 رسما به خواستگاریشون رفتند و پس از یکسال در 18 فروردین 95 مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردند .
بیوگرافی ژیلا صادقی مجری تلویزیون
ژیلا صادقی سال ۱۳۷۰ همزمان که دیپلمش را گرفت، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می‌ کرد سال‌ های بعد از آن که دانشجو هم بود، در مدارس نمونه مردمی تدریس می‌کرد . همزمان با تدریس در سال ۱۳۷۱ در آزمون گویندگی پذیرفته شد. خودش علاقه‌ به کار گویندگی داشت و احساس کرد خیلی نمی‌ تواند تدریس را به طور جدی دنبال کند .

وی در سال 1371 تست صدا داد و قبول شد. به طور جدی در سال 1377 کار اجرا و گویندگی را شروع کرد، کار او با گروه سیاسی شبکه چهار سیما شروع شد. بعد از آن در شبکه‌های خبر، اول و در شبکه دو گروه تاریخ و معارف کار کرد . در نهایت در سال 1383 برنامه بیدار شو آفتاب شد سبک اجرایش را تغییر داد و وزنه اجرا را به نفع خانم‌ ها سنگین کرد .

بازیگری را از سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر شروع کرد . سپس در سال 1383 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد، سریال هزار چشم و فیلم من سالوادور نیستم کارهای شاخص وی میباشد .

برنامه های ژیلا صادقی


کاپیتولاسیون
جهان در مطبوعات امروز
جاذبه‌ها
رنگ جوانی
سپید
مهد قرآن(نور)
هشت فصل عشق
یادماندگار
راز خورشید
بیدار شو آفتاب شد
موج
موج نو
گل بیار گل ببر
باتو ، ورود آقایان ممنوع
وِیژه برنامه تحویل سال نو
خانه مهر
صمیمانه
الفبای مهربانی
من خوبم تو خوبی
خانه من خانه تو
ویژه برنامه تحویل سال نو
خانه فیروزه‌ای
دانه‌های عشق
تابستانه
آبی آسمونی
ماه آسمونی
لجظه دیدار
فرش بهشت
آب و آیینه
خوبی از خودتونه
مهر محمد
سالی نو
تمام ماه
نگی که نگفتی
اینک بهار
advertising