ماجرای اعتیاد بن افلک هنرپیشه معروف هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/14
ماجرای اعتیاد بن افلک هنرپیشه معروف هالیوودبن افلک با نام کامل بنجامین جیزا افلک-بولدت هنرپیشه کارگردان و فیلم ‌نامه‌نویسمعروف آمریکایی است.که متولد 15 اوت 1972 می باشد.

بن افلک در برنامه تلویزیونی «امروز» در شبکه NBC، حضور یافت و سفره دلش را در این برنامه تلویزیونی باز کرد و چند کلمه ای درباره زندگی خصوصی خود گفت. وی درباره اعتیادش به الکل و ماجرای طلاق از همسر سابقش سخنانی را مطرح کرد..
این بازیگر و کارگردان برنده اسکار که بازیگر سابق نقش بتمن بوده ، پاییز سال گذشته را در مراکزی برای ترک اعتیادش به الکل گذراند و سومین تلاشش برای ترک را انجام داد که به نظر می‌رسد، باز هم به موفقیت نرسیده است و نتوانسته مصرف این ماده مضر را کنار بگذارد.
او در این مصاحبه گفت: «از اینکه راجع به اعتیاد به الکل صحبت کنم و خودم نیز درگیر آن باشم، اصلاً اذیت نمی‌شوم! باید بگویم که متاسفانه این بخشی از زندگی من است که بعضی اوقات با آن درگیر هستم.»

او در ادامه گفت: «من در زمینه اعتیاد مشکل دارم و واقعاً می‌خواهم به حل آن بپردازم و حتی در مواردی موفقیت‌هایی نیز کسب کردم.» که امیدوارم به نتیجه برسد.
بن افلک در ادامه همچنین درباره زندگی با همسر سابقش، جنیفر گارنر و بچه هایش صحبت کرد و از همسر سابقش تعریف کرد و گفت: «بچه‌ها بسیار خوش شانس هستند که مادری همانند گارنر دارند.»
بن افلک در سال 2015 از جیمی گارنر جدا شد.
از جمله فیلم هایی که بن افلک در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم های جوخه انتحار و بتمن و لیگ عدالت هستند.
advertising