جانی دپ هنرپیشه معروف هالیوود از همسر سابقش امبر هرد شکایت کرد

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/12
جانی دپ هنرپیشه معروف هالیوود از همسر سابقش امبر هرد شکایت کردجانی دپ هنرپیشه، تهیه‌ کننده،موسیقی‌ دان، فیلم‌ نامه‌نویس و کارگردان فیلم مشهور آمریکایی ‌است.
دپ سال 2012 با امبر هرد که از بازیگران و مدل های آمریکایی است در فیلم سینمایی خاطرات عجیب و غریب آشنا شد و آن‌ها 4 فوریه 2015با هم ازدواج کردند. اما پس از گذشت دو سال در سال 2017 این زوج هنری از هم جدا شدند. اما حواشی مربوط به طلاق آن ها همچنان ادامه دارد. مدتی پیش امبر هرد از جانی دپ شکایت کرده و عنوان کرده بود که جانی دپ تعادل روحی ندارد و او را کتک زده است.
اما در این میان جانی دپ بیکار ننشست و از همسر سابق خود، به دلیل تهمت‌های بی اساسی که به او زده شده شکایت کرد.
دپ که از هنرپیشه های معروف هالیوودی است دلیل این شکایت را اتهام دروغین امبر هرد درباره مورد ضرب و شتم قرار گرفتن از سوی این بازیگر عنوان کرد.

چندی پیش امبر هرد در اخباری که منتشر کرده، مدعی شده است که در گذشته مورد خشونت و ضرب و شتم قرار گرفته است و حال زنانی که مورد خشم واقع می‌شوند را می‌فهمد؛ اما هرد به طور مستقیم اسمی از جانی دپ در این مصاحبه نبرده است!

وکیل جانی دپ در این باره توضیح داده است که که امبر هرد هیچ وقت مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است این اتهام یک «فریب برنامه ریزی شده» است.
وکیل امبر هرد نیز در واکنش به این اتفاقات می‌گوید: این کارهای احمقانه آخرین تلاش‌های جانی دپ برای ساکت کردن امبر هرد است. کارهای آقای جانی دپ نشان می‌دهد که او نمی‌تواند حقیقت و رفتار خشونت آمیز خود را قبول کند، اما در نهایت این ما هستیم که دفاعیات بی اساس او را در دادگاه شکست می‌ دهیم و ما پیروز این دادگاه هستیم.
حال هر دو منتظر رای دادگاه هستند که ببینند حق به کدام یک از آن ها داده می شود.
جانی دپ یکی از پولسازترین و ثروتمندترین ستاره‌ های هالیوود است.
advertising