حضور امبر هرد هنرپیشه هالیوودی در کمپ آوارگان سوری در لبنان

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/10
حضور امبر هرد هنرپیشه هالیوودی در کمپ آوارگان سوری در لبنانامبر لارا هرد هنرپیشه آمریکایی متولد 22 آوریل 1986 در شهر تگزاس است. او اولین فعالیت خود را در سال 2004 در یک درام ورزشی به نام چراغ‌ های جمعه‌ شب انجام داد.
امبر هرد علاوم بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. از فیلم های اخیر او می توان به فیلم سینمایی آکوامن و کشتزارهای لندن اشاره کرد.
امبر هرد در فعالیت‌ های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت ‏(en)‏ است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل ‏(en)‏، هنر بهشت و عفو بین‌ الملل می‌ باشد.
امبر هرد در سال 2011 با جانی دپ آشنا شد. این دو در ماه فوریه سال 2015 با هم ازدواج کردند. اما زندگی مشترک آن ها خیلی طول نکشید و آن ها در سال 2016 از هم جدا شدند.

اخیرا این بازیگر هالیوودی در کمپ پناهندگان سوری در لبنان حضور پیدا کرده است و با خانواده هایی که در این کمپ حضور دارند دیدار کرده است. وی فعالیت های بشردوستانه زیادی را انجام داده است. در ادامه تصاویری از حضور این هنرپیشه هالیوودی در میان آوارگان سوری را می بینید:
حضور امبر هرد هنرپیشه هالیوودی در کمپ آوارگان سوری در لبنان

بازدید امبر هرد از کمپ آوارگان سوری



امبر هرد در کمپ آوارگان سوری در کشور لبنان



حضور امبر هرد هنرپیشه هالیوودی در میان آوارگان سوری



فعالیت های بشر دوستانه امبر هرد هنرپیشه هالیوودی

advertising