بیوگرافی بن افلک بازیگر هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/03
بیوگرافی بن افلک بازیگر هالیوودبنجامین جیزا افلک بولدت زاده 15 اوت 1972 هنرپیشه، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است.بن افلک، در سال 2006 در فیلم سرزمین هالیوود توجه بسیاری از مخاطبان سینما را به خود جلب کرد و با بازی در فیلم پرل هاربر به شهرت رسید.

بن افلک اخیراً فعالیت سینمایی خود را کم‌تر کرده و بیشتر اوقات خود را صرف آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی می‌کند.
بیوگرافی بن افلک بازیگر هالیوود
بن افلک یک برادر کوچکتر به نام کیسی افلک دارد که او نیز بازیگر است.خانواده اش هنگامی که بن سه ساله بود به ماساچوست نقل مکان کردند. پدرش اعتیاد شدیدی به الکل داشت و بن او را دائم الخمر توصیف کرده است.در 12 سالگی والدینش طلاق گرفته و بن و کیسی نزد مادرشان بزرگ شدند. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و همراه مادر و برادرش به تماشای تئاتر می رفت.

بن افلک و مت دیمون دوستان نزدیکی هستند، سابقه دوستی آن ها به 8 سالگی برمی گردد. آن ها با هم برای تست بازیگری به نیویورک رفتند و مدتی همخانه بودند.

بن افلک سال 1997 با گوئینت پالترو نامزد شد، آن ها در فیلم شکسپیر عاشق 1998 و گزاف گویی 2000 همبازی بودند.رابطه این دو بازیگر در سال 2000 به پایان رسید اگرچه همچنان دوست باقی ماندند.افلک سال 2002 با جنیفر لوپز نامزد کرد، رابطه آن ها تا ازدواج پیش رفت اما مراسم ازدواج به تعویق افتاده و آن ها در سال 2004 از هم جدا شدند.

فیلم های بن افلک


مات و مبهوت
علاف‌ها
تردید در درخشش
به دنبال امی
ویل هانتینگ خوب
شکسپیر عاشق
آرماگدون
فانتوم‌ها
تعصب
نیروهای طبیعت
گزاف‌گویی
بازی‌های گوزن قطبی
جی و باب ساکت پاتک می‌زنند
پرل هاربر
تغییر خطوط
بی‌باک
جیلی
دختر جرسی
الکترا
هالیوودلند
آس‌های دودی
با تو حال نمی‌کند
وضعیت فعلی
شیره
مردان کمپانی
شهر
آرگو
به سوی شگفتی
رانر رانر
دختر گم‌شده
حسابدار
بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت
جوخه انتحار
لیگ عدالت
بتمن
advertising