ماجرای ازدواج برد پیت با بازیگر زیبای هالیوود شارلیز ترون

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/01
ماجرای ازدواج برد پیت با بازیگر زیبای هالیوود شارلیز ترونمدتی است شایعه جدیدی در فضای مجازی منتشر شده و اخباری در فضای رسانه ای دست به دست می شود که خبر از یک زوج هالیوودی جدید دارد.
شایعه شده که برد پیت ستاره مشهور هالیوودی قرار است با شارلیز ترون که از بازیگران زیبای هالیوودی است ازدواج کند.

برد پیت که از آنجلینا جولی جدا شده و تا چندوقت پیش هم درگیر دادگاه بر سر حضانت کودکان بود حال عشق جدید خود را در یکی دیگر از زیبارویان هالیوود پیدا کرده است. ظاهرا برد پیت که 55 سال سن دارد با شارلیز ترون، دیگر ستاره سرشناس هالیوود که 43 سال دارد نامزد شده و تمام هفته پیش را در کنار هم گذرانده اند بر اساس این خبر . این دو از طریق شان پن، همسر سابق ترون، با هم آشنا شده و سپس رابطه آن ها به یک رابطه عاشقانه تبدیل شده است. گفته می شود که پیت و ترون در مراسمی که به مناسبت نمایش فیلم سینمایی "رُم" (Roma) در تاریخ 12 ژانویه برگزار شد شرکت کرده و برای اولین بار با هم دیده شده اند که بسیار با هم صمیمی بوده اند.

بر اساس ادعاهای یک روزنامه آمریکایی، برد پیت در این مراسم هیچ نوشیدنی الکلی مصرف نکرده و تنها به یک آب معدنی قناعت کرده است زیرا پیت ادعا کرده که پس از جدایی از آنجلینا جولی، اعتیاد خود به مصرف مشروبات الکلی را ترک کرده است. گفته می شود که شارلیز ترون و برد پیت کل این مراسم را در کنار هم بوده اند و رابطه بسیار صمیمی و بسیار نزدیکی داشته اند. هم چنین این زوج جدید هالیوودی بخش زیادی از تعطیلات کریسمس را در عمارت برد پیت در کالیفرنیا کنار هم گذرانده اند.

برد پیت که مدتی پیش با توافق با آنجلینا جولی حضانت 6 کودک خود را به همسر سابق خود داده قرار است که هفته ای یک بار فرزندانشان را ببیند.
برد پیت و آنجلینا جولی که از زوج های موفق هالیوودی به شمار می رفتند مدتی پیش به خاطر اعتیاد برد پیت به الکل در کمال تعجب هوادارانشان از هم جدا شدند و حال برد پیت جذاب 55 ساله وارد یک رابطه عاشقانه جدید شده است.

البته این خبرها هنوز از سوی هیچ کدام از این زوج جدید تایید یا تکذیب نشده است.
advertising