دلیل انصراف بهنوش بختیاری از جشنواره جام جم چیست

مجلهسلبریتی ها

- 97/12/06
دلیل انصراف بهنوش بختیاری از جشنواره جام جم چیستبهنوش بختیاری بازیگر کمدین و طنز پرداز کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از انصراف خود در جشنواره جام جم داد. وی در مدت اخیر دچار حواشی زیادی شده بود و در فضای مجازی حسابی خبرساز شده بود.
مدتی تیپ های رنگی و استایل های خاص او در جشنواره فیلم فجر سوژه رسانه های مجازی شده بود. چند روز پیش هم سخنان که در مورد گرانی گوشت داشت باعث شد که در فضای مجازی انتقادهای تندی علیه او شود. وی با انتشار پست زیر ضمن گلایه از حواشی اخیر در مورد انصراف خود در جشنواره فجر توضیح داد:

دوستانم من یکبار تندیس بهترین بازیگر زن رو برای محله گل و بلبل دریافت کردم..دوباره هم کاندید شدم...و جزو برندگان فینالیست هم هستم...ولی چون هرکدوم از مصاحبه های ما بخاطر این داستان منجرمیشود به شلوغ کاری و حاشیه چینی پیج های زرد و الکی...ادمای بدخواهی که هرکاری برای زمین زدن همکارشون میکنن.....و اینکه در واقع این رای گیری به نام ما و به کام دیگرانست.....و اینکه اصولاوقتی به جایی میرسی همه تلاش میکنن زیرپات رو خالی کنن.... از این رای گیری انصراف میدم و از اینکه برای سومین بار کاندید شدم تشکر میکنم.......
و هرگز پاپوشهایی که خبرنگار عقده ای و پیج های کثیفی که برای لایک هرکاری میکنن درست کردن رو فراموش نمیکنم و در نهایت خوشحالم که تمام این تلاشها برای زمین زدن من به جایی نمیرسد..چون دست من در دستان خدا قفل است و بس...و نیت من همیشه پاک پاک بوده و هست.....تمرکزم روی سریال جدیدنوروزیم هست........و همزمان شدن این اتفاق رو با روز زن به فال نیک میگیرم و هنوزم معتقدم زنان قدرتمند....قابل ستایش هستند که با تمام محدودیتها و حمایت نشدنشون باز هم به تلاش خودشون ادامه میدن وتسلیم هیچ کدوم از دشمنیهای مردان به ظاهر مرد نمیشن.....و همچنان میگم که در شان ایرانی نیست تو صف گوشت یخ زده وایسه........اگر چیزی گران میشه یه مدت نخریم و نخوریم.......حتما اتفاق بهتری میفته.......روز مادر و روز زن مبارک

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.
advertising