تجلیل از بهنوش بختیاری به عنوان یکی از فعالان اجتماعی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/25
تجلیل از بهنوش بختیاری به عنوان یکی از فعالان اجتماعیبه مناسبت روز بین المللی کار داوطلبانه از طرف سازمان ملل، طی مراسمی که در سالن همایش های رازی با حضور معصومه ابتکار و جمعی از داوطلبان کار و فعالان اجتماعی برگزار شد از بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون ایران به عنوان یکی از سیزده فعال اجتماعی برتر کشور به دلیل اقدامات خیرخواهانه و داوطلبانه اش تقدیر شد. هم چنین در این مراسم مدیران خیریه های معتبر کشور نیز حضور داشتند.
بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که در موضوعات اجتماعی فعالیت زیادی دارد. یکی از اقداماتی که وی انجام می دهد حمایت از ترنس ها و ایجاد فرهنگ برای نوع برخورد با این افراد در اجتماع است. او در صفحه اینستاگرام خود به موضوعات مختلف اجتماعی می پردازد.
وی قبل از این مراسم نیز از سوی سازمان ملل مورد تجلیل قرار گرفته بود و وی با انتشار پست زیر خوشحالی خود را ابراز کرد:
سازمان ملل از من تقدیر کرد به عنوان تشکر از سالها تلاشم در زمینه کار داوطلبانه و این حقیر الان جزو سیزده نفر برتر کشور ایران به عنوان فعال اجتماعی و تلاش برای حقوق برابر انسانها هستم... هرگز فکر نمیکردم روزی تمام تلاش و زحمت من دیده شود.... خیلی نیاز به این دلگرمی داشتم...
حالم خوب شد و به یکباره انفجار انرژی رخ داد و من از حال غریب یاس به اشتیاق ده برابر رسید.... برای خودم افتخار دارد و برام مهمه.. حتی اگر برای هیچکس مهم نباشه.

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران است. واو دارای لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال 1394 به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. او اخیرا در فیلم های سینمایی لازانیا و زندانی ها بازی کرده است.
advertising