انصراف بهنوش بختیاری از بازی در سریال طنز دنیای گمشده

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/08
انصراف بهنوش بختیاری از بازی در سریال طنز دنیای گمشدهبهنوش بختیاری بازیگر کمدی سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی ددر اینستاگرام خود خبر از انصراف از بازی در مجموعه تلویزیونی دنیای گمشده داد. وی دلیل این انصراف را بیان نکرد و کناره گیری خود را از بازی در این سریال اعلام کرد. دیروز عکس گریم بازیگران این سریال منتشر شد و عکس بهنوش بختیاری هم جزو بازیگران سریال بود اما امروز وی طی خبری گفت که در این سریال تلویزیونی بازی نخواهد کرد

زمان پخش سریال دنیای گمشده


بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده مجموعه تلویزیونی دنیای گمشده که به تازگی عکس هایی از گریم بازیگران آن منتشر شده و از سریال های پربازیگر ایرانی است قرار است از 17 فروردین سال 98 به روی آنتن برود و از شبکه دو سیما پخش شود. سریال دنیای گمشده در 15 قسمت ساخته می شود.

ژانر سریال دنیای گمشده


سریال دنیای گمشده در ژانر کمدی ساخته می شود.

داستان سریال دنیای گمشده


داستان این مجموعه روایت زندگی پسر جوانی که در حوزه درس خوانده و طلبه است. این روحانی جوان به همراه مادر خود در یک روستای دور افتاده زندگی می کند و زندگی خوب و در عین حال ساده ای دارد. اما پس از مدتی متوجه می شود که وی وارث یک کارخانه ورشکسته شده است و دو برادر و دو خواهر ناتنی نیز دارد. اما در این میان شخصیت و رفتار و اخلاق خواهر و برادرهایش کاملا با او فرق دارد و آن ها شخصیت هایی متفاوت از روحیه این جوان روحانی دارند. به همین دلیل یک زندگی پرمجادله در انتظار اوست.
انصراف بهنوش بختیاری از بازی در سریال طنز دنیای گمشده

بازیگران سریال دنیای گمشده


دنیای گمشده از فیلم هایی است که بازیگران زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. از جمله ثریا قاسمی، داریوش کاردان، بهرام ابراهیمی، امیرحسین صدیق، آرام جعفری، رامین راستاد، زهرا سعیدی، نصراله رادش، آرش نوذری، افشین سنگ چاپ، نیما شاهرخ شاهی ،رضا رویگری ، وحید شیخ زاده، بهراد خرازی، سارا احمدیان، محمد شیری، عباس محبوب، احمدرضا اسعدی، فرج گل سفیدی، علی قلیچ خانی، عباس سلطانی، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، سمیه مهدی پور، آلاله زارع طلب، عباس بابایی، زهره سلطانی و شراره رخام و با معرفی کیاوش زارع طلب و رضا خیاطی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان سریال دنیای گمشده


تهیه کننده سریال دنیای گمشده شاهرخ نوبخت است . هم چنین امین امانی کارگردانی این اثر کمدی را بر عهده دارد.
advertising