حضور بازیگران معروف در روز پنجم جشنواره فجر 97

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/15
حضور بازیگران معروف در روز پنجم جشنواره فجر 97روز پنجم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر 97 برگزار شد و طبق معمول بازیگران و هنرمندان زیادی در این روز هم حضور پیدا کردند. از جمله برنامه هایی که در پنجمین روز جشنواره انجام شد می توان به نشست خبری فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار ، نشست خبری فیلم سینمایی خون خدا به کارگردانی سیاوش حقیقی و نشست خبری فیلم سینمایی طلا اشاره کرد.

هم چنین چند فیلم جشنواره هم اکران شدند که فیلم های سینمایی غلامرضا تختی شبی که ماه کامل شد و ماجرای نیمروز: رد خون به دلیل استقبال زیاد به سانس فوق‌العاده رسیدند .

در روز پنجم جشنواره بازیگرانی همچون مهرداد صدیقیان،‌ آزاده نامداری ،‌ رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان،‌ هدی زین العابدین ،‌ هوتن شکیبا و طناز طباطبایی حضور داشتند. در پنجمین روز جشنواره بازهم به سانس فوق العاده رسید.

تعدادی از بازیگران نیز در نشست خبری فیلم ها به گفتگو پرداختند و به سوال خبرنگاران جواب دادند. هومن سیدی بازیگر فیلم «طلا» که در نشست خبری فیلم سینمایی طلا حضور داشت گفت: کار کردن با شهبازی برایم جذاب بود، اتفاقاتی که به وجود می‌آورد به معنای کلاسیک در قصه بزرگ نمی آمد چون همه چیز واقعی است رویکردی که در لحظه دارد نرم است و به نظر می رسد این اتفاق نمی افتد. اما پیش می آید و از طرفی به شعور مخاطب احترام میگذارد.

هم چنین رامبد جوان و نرگس آبیار نیز در نشست خبری فیلم هایشان به حواشی مربوط به فیلم های خود پاسخ دادند و توضیحاتی را ارایه کردند. در ادامه عکس بازیگران و هنرمندان در پنجمین روز جشنواره را مشاهده می کنید:
حضور بازیگران معروف در روز پنجم جشنواره فجر 97

عوامل فیلم سینمایی طلا در جشنواره فیلم فجر



طناز طباطبایی در پنجمین روز جشنواره فجر



هدی زین العابدین در جشنواره فیلم فجر



رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان در پنجمین روز جشنواره فجر



هومن سیدی در جشنواره فیلم فجر



مهرداد صدیقیان در جشنواره فیلم فجر



هوتن شکیبا در جشنواره فیلم فجر

advertising