عدم شرکت علی نصیریان در نشست خبری مسخره باز به خاطر فوت همسرش

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/13
عدم شرکت علی نصیریان در نشست خبری مسخره باز به خاطر فوت همسرشامروز در نشست خبری فیلم سینمایی «مسخره باز» در سی‌ و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر همایون غنی‌ زاده کارگردان فیلم و صابر ابر که از بازیگران فیم مسخره باز است و هم چنین علی مصفا که تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته است حضور داشتند. قرار بود در این نشست خبری علی نصیریان که از بازیگران فیلم مسخره باز است حضور داشته باشد. اما فوت ناگهانی همسر ایشان خانم فاطمه بیات سبب شد که وی در این نشست حضور پیدا نکند.

در این نشست که احسان کرمی مجری آن بود صحبت از درگذشت همسر علی نصیریان بازیگر پیشکسوت و توانمند سینمای ایران به میان آمد. علی مصفا در این باره گفت: «من در ابتدا می خواهم بگویم که چقدر متاسفم از اینکه آقای نصیریان به دلیل فوت همسرشان همراه ما نیستند. ما اول خواستیم که این جلسه را به احترام استاد نصریان برگزار نکنیم و در آن شرکت نکنیم. اما در نهایت تصمیم گرفتیم به خاطر قول و قراری که داشتیم در این نشست حاضر شدیم، اما بسیار متاسفیم برای اتفاقی که برای آقای نصیریان افتاده است و به ایشان بابت فوت همسرشان تسلیت می گوییم.

علی نصیریان شب گذشته همراه با همایون غنی زاده کارگردان فیلم «مسخره‌باز» در پردیس سینمایی چارسو حضور داشت و با مخاطبان به بحث و گفتگو پرداخت. اما امروز متاسفانه طی خبری اعلام شد که همسر ایشان به دلیل ناراحتی قلبی که داشته از دنیا رفته است.
عدم شرکت علی نصیریان در نشست خبری مسخره باز به خاطر فوت همسرش

عکس علی نصیریان و همسرش فاطمه بیات


علی نصیریان در سال 1336 همزمان با استخدام خود با فاطمه بیات همسرش ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند پسر است که هر سه آن ها مقیم خارج از کشور هستند. این دو یک ازدواج کاملا سنتی داشته اند و زندگی خوبی را در کنار هم سپری می کردند. وی قبلا هم سابقه بیماری قلبی داشته و متاسفانه صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت خانم فاطمه بیات دفتر جشنواره فیلم فجر هم تصمیم گرفت که به خاطر ادای احترام به استاد نصیریان مراسم ضیافت سیمرغ جشنواره به زمان دیگری موکول شود.
advertising