آخرین مراحل تدوین فیلم مسخره باز با بازی رضا کیانیان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/16
آخرین مراحل تدوین فیلم مسخره باز با بازی رضا کیانیان

زمان اکران فیلم سینمایی مسخره باز


طبق آخرین اخبار منتشر شده فیلم سینمایی مسخره باز این روزها در حال گذراندن مراحل تدوین است و به زودی به اتمام می رسد. تصویربرداری این فیلم سینمایی از 25 خرداد در تهران آغاز شد و به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است. این فیلم سینمایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و با سایر فیلم ها به رقابت خواهد پرداخت. بدین ترتیب اولین اکران و نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

داستان فیلم سینمایی مسخره باز


در خلاصه داستان فیلم مسخره باز این چنین آمده است: دانش شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است. کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است.
شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر است. شهر پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود. به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!.
آخرین مراحل تدوین فیلم مسخره باز با بازی رضا کیانیان

بازیگران فیلم سینمایی مسخره باز


صابر ابر، بابک حمیدیان، علی نصیریان، رضا کیانیان و هدیه تهرانی از بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. صابر ابر در جشنواره سی و هفتم پنج فیلم را برای نمایش دارد.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی مسخره باز


تهیه کننده فیلم مسخره باز علی مصفا است. کارگردانی این اثر بر عهده همایون غنی زاده است. این فیلم اولین اثر سینمایی غنی زاده است. وی از کارگردانان تئاتر است و نمایش هایی مانند ر انتظار گودو و ملکه زیبایی لی‌ نین را روی صحنه برده است.
advertising