پایان فیلمبرداری سینمایی تبسم تلخ به کارگردانی محمدرضا ممتاز

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/16
پایان فیلمبرداری سینمایی تبسم تلخ به کارگردانی محمدرضا ممتاز

زمان اکران فیلم سینمایی تبسم تلخ


طبق آخرین اخبار منتشر شده فیلمبرداری فیلم سینمایی تبسم تلخ که به تازگی به اتمام رسیده است در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد. گفته می شود که این فیلم سینمایی قرار است در نوروز 98 در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران شود. بر این اساس زمانی که مرحله صداگذاری به اتمام برسد ساخت موسیقی و تیتراژ نیز انجام خواهد شد. مدت زمان فیلم تبسم تلخ 90 دقیقه می باشد. تصویربرداری فیلم سینمایی تبسم تلخ در استان اصفهان انجام شده است.

ژانر فیلم سینمایی تبسم تلخ


این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی تبسم تلخ


در این فیلم سینمایی به زندگی مردی به نام محمد طهماسبی می پردازد. طهماسبی مشاور خانواده و سردفتر ازدواج و طلاق است. در ای بین سر و کله زنی پیدا شده است. این زن که نامش تبسم است سر راه این مرد قرار می گیرد و وارد زندگی او می شود. تبسم و طهماسبی با هم به سفر دوبی می روند. در این سفر اتفاقاتی برایشان به وقوع می پیوندد که طهماسبی پی به اشتباه خود می برد و به زندگی قبلی خود بازمی گردد.

بازیگران فیلم سینمایی تبسم تلخ


الهام حمیدی، کیمیا باباییان ، محمدرضا سهرابی، عباس محبوب، میرطاهر مظلومی، محمد شیری، پوراندخت مهیمن،فرید فوده ، نیایش کفیلی، حسین غیابی و اکبر عبدی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی تبسم تلخ


تهیه کننده این فیلم داریوش باباییان است. هم چنین کارگردان این فیلم اجتماعی سید محمدرضا ممتاز است. ممتاز فیلم های سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» و فیلم سینمایی «ویولن» را ساخته است.
advertising