واکنش مهناز افشار به روزنامه کیهان در دفاع از فاطمه معتمد آریا

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/12
واکنش مهناز افشار به روزنامه کیهان در دفاع از فاطمه معتمد آریادر مراسم افتتاحیه فیلم فجر صحبت ها و گلایه های فاطمه معتمدآریا در بخش بزرگداشت خودش موجب ایجاد حواشی مختلفی شد و تعدادی به این گلایه ها واکنش تندی نشان دادند. اما در این میان روزنامه کیهان پا را فراتر گذاشت و انتقادهای تندی علیه فاطمه معتمدآریا منتشر کرد. روزنامه کیهان با پیرزن خطاب کردن فاطمه معتمدآریا وی را یک بازیگر نمک نشناس نامید و ادعا کرد که صحبت هایش اهانت به شهدا بوده است و از او خواست که منشا دروغ نشود و عاقلانه زندگی کند.
پس از انتشار این مطالب از سوی روزنامه کیهان بازیگرانی به دفاع از فاطمه معتمدآریا بلند شدند.

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران نیز که در نشست خبری فیلم سینمایی ناگهان درخت حضور داشت نسبت به حرف های تند روزنامه کیهان واکنش نشان داد و تاکید کرد این واژه‌ها از طرف منتقدان بیشتر سازنده است و برای همین روی ماه آنان را می‌بوسد.

این سوپراستار سینمای ایران که با بازی در فیلم سینمایی ناگهان درخت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در نشست خبری که عصر روز جمعه برگزار شد در واکنش به پیرزن خوانده شدن فاطمه معتمدآریا از طرف روزنامه کیهان گفت: «این روزها بعضی واژه‌ ها افتخار آمیز است، برای همین خیلی خوشحالم این‌ جا اعلام کنم، من هم یکی از پیرزن‌های ایران هستم.

البته وی کمی طنز را نیز چاشنی صحبت های خود نمود و در ادامه صحبت هایش گفت: «منتقدان عزیز که فکر می‌ کنید با واژه های خیلی تلخ می‌ خواهید قلبی را بشکنید یا ریشه‌ ای را بزنید، شما خودتان نمی‌ دانید چقدر سازنده‌اید و من روی ماه شما را اگر خانم هستید، می‌بوسم و البته بگویم اگر آقا هستید، نمی‌ بوسم.»

این طور که بنظر می رسد جشنواره فیلم فجر امسال از پرحاشیه ترین جشنواره ها در طول این سال ها بوده است.
advertising