فیلم بنفشه آفریقایی با بازی فاطمه معتمدآریا در جشنواره فجر

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/10
فیلم بنفشه آفریقایی با بازی فاطمه معتمدآریا در جشنواره فجر

زمان اکران فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی


جشنواره سی و هفتم فیلم فجر سال 97 از امروز کار خود را شروع کرد و فیلم های مختلفی در این جشنواره به رقابت پرداخته و اکران می شوند. فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی نیر در این جشنواره اکران خواهد شد و یکی از سی فیلم بخش سودای سیمرغ است. نام قبلی این فیلم سینمایی زنگاری بود که بعدها بنا به دلایلی نام فیلم تغییر کرد. فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی محصول سال 96 است.

ژانر فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی


این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی


شاید برایتان جالب باشد که این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و داستان زندگی یکی از نزدیکان کارگردان فیلم است. این فیلم روایتی زیبا از عشق و بخشش را به مخاطب نمایش می دهد. این فیلم روایت زندگی یک زن میانسال و مهربان به نام شکوه است. وی متوجه می شود همسر اولش فریدون توسط فرزندانشان به خانه سالمندان منتقل شده است. او که از این موضوع سخت ناراحت است با همسرش مشورت کرده و با همسر دومش رضا تصمیم می گیرند که فریدون را از سالمندان بیرون آورده و در خانه خود از او نگه داری کنند. با ورود همسر اول شکوه رابطه شکوه و همسر سابقش فریدون تغییراتی می¬ کند که در زندگی با رضا هم موجب تاثیراتی می شود و اتفاقات تازه ¬ای در زندگی این سه نفر رخ می دهد.
فیلم بنفشه آفریقایی با بازی فاطمه معتمدآریا در جشنواره فجر

بازیگران فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی


فاطمه معتمدآریا، رضا بابک ، سعیدآقاخانی مهدی حسینی‌ نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبراییلی و مریم شیرازی بازیگرانی هستند که در فیلم بنفشه آفریقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی


بنفشه آفریقایی به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری ساخته شده است. کارگردان این فیلم مونا زندی حقیقی است. این کارگردان حدود 12 سال است که فیلمی نساخته و این فیلم دومین فیلم ساخته وی می باشد. اولین فیلم او عصر جمعه بود و او به خاطر ساخت این فیلم سینمایی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را کسب کند.
advertising