مجری های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

مجلهچهره ها

- 97/10/20
مجری های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدندطبق آخرین اخبار مربوط به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امسال قرار است این جشنواره کار خود را با پنج مجری آغاز کند.
محمود گبرلو، احسان کرمی، منصور ضابطیان، حمیدرضا مدقق و فرزاد حسنی پنج مجری هستند که برای نخستین بار به صورت مشترک اجرای نشست‌های خبری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را برعهده خواهند داشت.

در این مطلب مروری به سابقه کاری این پنج مجری داریم:
مجری های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

منصور ضابطیان


یکی از چهره‌ هایی که قرار است در جشنواره سی و هفتم برگزار کننده نشست‌ های خبری باشد، منصور ضابطیان است. منصور ضابطیان که یکی از مجریان با سابقه است در برنامه های مختلفی از جمله رادیو هفت حضور داشته است. وی علاوه بر مجری گری سابقه خوبی در حوزه مطبوعات و روزنامه نگاری دارد.
ضابطیان یکی از برنامه‌ سازان فعال تلویزیون است که برنامه های خوبی مثل «رادیو هفت»، «صد برگ» و «مردم ایران سلام» را ساخته است.
منصور ضابطیان مجری برنامه «دو قدم تا سیمرغ» نیز بود که این برنامه به معرفی فیلم‌ های حاضر در جشنواره سی و ششم فجر می پرداخت.
منصور ضابطیان قرار است روزهای جمعه 12 بهمن و سه شنبه 16 بهمن میزبان اهالی رسانه و مطبوعات در نشست‌های خبری فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر باشد.

حمیدرضا مدقق


حمیدرضا مدقق یکی از 5 مجری حاضر در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. وی روزنامه‌ نگار و فعال حوزه رسانه و سردبیر علمی، فرهنگی و هنری شبکه خبر است که پس از چندین سال بار دیگر روی صندلی اجرای نشست‌های خبری جشنواره می‌نشیند، او پیش از این نیز در چند دوره جشنواره فیلم فجر، مسئولیت این کار را برعهده داشته است.
مدقق سردبیر «شهر فرنگ» در شبکه خبر است که به هنر هفتم و سینما اختصاص دارد.
حمیدرضا مدقق مجری پایان دهنده جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود و اجرای نشست‌های خبری روز یکشنبه 14 بهمن و یکشنبه 21 بهمن، که آخرین روز این رویداد هنری است را برعهده خواهد داشت.

محمود گبرلو


امسال نخستین دوره‌ ای است که اجرای نشست‌های رسانه‌ای جشنواره فیلم فجر از انحصار و اجرای یک مجری خارج شده است، محمود گبرلو آخرین فردی بود که اجرای این نشست‌ها را به صورت مستقل برعهده داشت و به نوعی اجرای این نشست‌ها از انحصار او درآمد. او از دوره پانزدهم این رویداد سینمایی، به صورت پراکنده برگزار کننده نشست‌های جشنواره بوده است.
گبرلو در مقایسه با چهار مجری دیگر ، سابقه بیشتری دارد. وی یکی از منتقدان سینمای کشور است. گبرلو در زمینه نویسندگی و روزنامه نگاری فعالیت دارد.
مهم‌ ترین فعالیت سینمایی او اجرای برنامه سینمایی «هفت» در شبکه سه سیماست که او را علاوه بر اهالی سینما، به علاقه‌مندان و مخاطبان عام سینما هم بیشتر معرفی کرد، البته حضور او در این برنامه نیز واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت و برخی از قسمت‌ های آن نیز حواشی بسیاری را به‌وجود آورد.
محمود گبرلو که از فعالان حوزه سینما است قرار است اجرای برنامه ها و نشست‌ های رسانه‌ای جشنواره در روزهای پنجشنبه 11 بهمن و دوشنبه 15 بهمن، را برعهده بگیرد.

احسان کرمی


احسان کرمی یکی از فعال ترین هنرمندان این چند سال اخیر محسوب می شود. وی علاوه بر اجرای برنامه‌ های مختلف، در حوزه خوانندگی و بازیگری در سریال‌ های تلویزیون و تئاتر نیز فعالیت داشته است. احسان کرمی به عنوان مجری در قسمت هایی از برنامه خندوانه نیز حضور داشته است. وی قبلا هم در اجرای مراسم افتتاحیه چند دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. این مجری توانا در جشنواره فیلم فجر در روزهای شنبه 13 و چهارشنبه 17 بهمن در سالن نشست‌ های خبری حضور خواهد داشت.

فرزاد حسنی


فرزاد حسنی که مجری نام آشنا و باسابقه تلویزیون و البته پر از حاشیه است یکی دیگر از مجری های برنامه جشنواره فیلم فجر خواهد بود. فرزاد حسنی اجرای افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشته است. برنامه «اکسیر» عنوان آخرین برنامه تلویزیونی است که حسنی اجرای آن را برعهده داشت، این برنامه درباره آموزش‌ های پزشکی بود.
فرزاد حسنی که در جشنواره فیلم فجر امسال برگزار کننده نشست‌های خبری است و روز چهارشنبه 10 بهمن و پنجشنبه 18 بهمن پذیرای اهالی رسانه و مطبوعات و عوامل فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره خواهد بود.
باید دید که حضور پنج مجری به صورت همزمان موجب ایجاد نظم بیش تر در جشنواره امسال خواهد بود یا یک تجربه تلخ محسوب خواهد شد.
advertising