فیلم در خونگاه برای جشنواره فجر آماده می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/09
فیلم در خونگاه برای جشنواره فجر آماده می شوددرخونگاه فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی، نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۹۶ است.

درباره فیلم


محله درخونگاه از محله قدیمی و معروف تهران است که در آن افراد مشهوری متولد و زندگی کردند از جمله آیت الله محمد طباطبایی، داریوش مهرجویی، شعبان بی مخ، رضا شاه پهلوی و …
این اسم نشون میده این فیلم مال سیاوش اسعدی هست چون این کارگردان جوان در دو فیلم قبلیش هم از اسامی مکان ها بهره برده است فیلم های حوالی اتوبان و جیب بر خیابان جنوبی را ساخته است.

اسعدی این فیلم را با گریم متفاوت امین حیایی جلو دوربین برده است و تلاش عوامل بر این است تا فیلم را به جشنواره فجر برسانند هنوز اسامی بازگران و سایر عوامل اعلام نشده است.
با معرفی کامل بازیگران و عوامل پشت صحنه روند فیلمبرداری فیلم شکل جدی تری به خود گرفت و تدوین همزمان فیلم توسط محمدرضا مویینی در حال انجام است تا فیلم به جشنواره فجر برسد.

به رقم شکستگی پای امین حیایی و زمزمه هایی مبنی بر توقف کار اما کار ادامه پبدا کرد و امروز این روی خبرگزاری های سینمایی رفت که نسخه اولیه فیلم روانه دبیرخانه جشنواره سی و ششم فجر شده است.پس از 75 روز سخت و پر زحمت فیلم برداری این اثر با بازی امین حیایی به پایان رسید و به زودی وارد مراحل تدوین و صدا گذاری میرسد و احتمالا پخشش نیز پس از پایان کار هایش انجام شود .

اسامی بازیگران


امین حیایی
ژاله صامتی
مهراوه شریفی نیا
نادر فلاح
محمود جعفری
منصور شهبازی
افشین سنگ چاپ
فاطمه مرتاضی
پانته‌آ پناهی‌ها
جمشید هاشم‌پور
advertising