فیلم راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی به زودی در سینما

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/30
فیلم راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی به زودی در سینماعلیرضا امینی راند چهارم را به تهیه کنندگی مرتضی شایسته می سازد که این فیلم فضایی اجتماعی دارد و صحنه های آن خیابانی است. راند چهارم به نویسندگی مشترک علیرضا امینی و مهیار شاهرخی است.علی نوابی به عنوان دستیار برنامه ریز در این اثر حضور خواهد داشت.

به گفته هادی انباردار مجری طرح و مدیر تولید این پروژه، در حال حاضر مذاکرات اولیه با بازیگران و برخی از عوامل پشت دوربین انجام شده و به محض دریافت پروانه پیش تولید به صورت رسمی آغاز می شود.

امینی در پایان با اشاره به اینکه راند چهارم یک فضای اجتماعی خیابانی دارد و اوایل آبان ماه فیلمبرداری آن در تهران شروع می شود، گفت: همه سکانس های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و ما سعی می کنیم «راند چهارم» را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم با این حال کیفیت اثر بیشتر از حضور آن در جشنواره برایمان مهم است.

سازندگان در تلاش هستند تا این فیلم را برای حضور در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر آماده نمایش کنند. گفته می شود علیرضا امینی قرار است این فیلم را با بازی حامد بهداد و بهرام افشاری جلوی دوربین ببرد.
advertising