آیا فصل دوم سریال بانوی عمارت ساخته می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/20
آیا فصل دوم سریال بانوی عمارت ساخته می شودسریال بانوی عمارت یک سریال تاریخی با ژانر عاشقانه بود که توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و تقریبا حدود 95 درصد از بینندگان این مجموعه تلویزیونی از داستان و عملکرد این سریال راضی بودند. این میزان رضایت تا حدی بود که این خواسته برای مخاطبان ایجاد شد که منتظر و مشتاق ساخت فصل دوم سریال بانوی عمارت هستند.
در راستای همین صحبت ها یک نشست خبری در 19 دی ماه در مرکز همایش های صدا و‌‌سیما با حضور کارگردان و تهیه کننده سریال، احسان جوانمرد نویسنده، مهدی آذر پندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما، شبنم فرشاد جو بازیگر نقش مهرالنساء، مریم مومن بازیگر نقش فخر الزمان و نیکی‌ نصیریان بازیگر نقش آهو برگزار شد.
عزیزالله حمید نژاد کارگردان سریال بانوی عمارت در این نشست خبری درباره ساخت فصل دوم بانوی عمارت گفت: ما مشکلات زیادی در ساخت بانوی عمارت داشتیم. قطعا اگر این مشکلات برطرف شود مایلم فصل دوم را نیز بسازم.
او در ادامه صحبت های خود گفت: من وسواس های کاری خودم را دارم پس باید همه جوانب تولید فصل دوم را در نظر گرفته و بعد تصمیم بگیرم که فصل دوم این کار را بسازم یا خیر، کاربران زیادی در فضای مجازی درخواست کردند که فصل دوم سریال را بسازیم اما من اعتقاد دارم فصل دوم را باید قوی تر ساخت به خاطر همین فعلا صحبت و تصمیمی درباره ساخت فصل دوم ندارم. حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارن هم چنین گفت: اگر مشکلات بودجه فیلم برطرف نشود قطعا فصل دوم سریال را نخواهم ساخت.
مجید مولایی که تهیه کننده بانوی عمارت است: ما مشکلات فراوانی در ارتباط با بودجه داشتیم، البته در طول ساخت سریال قسمتی از مشکلات بودجه اصلاح شد اما این حقیقت وجود دارد که ما و سایر عوامل سریال مشکلات زیادی به خاطر کمبود بودجه متحمل شدیم.
جوانمرد نیز که نویسنده بانوی عمارت است در ارتباط با ساخت فصل دوم بانوی عمارت گفت: در حال حاضر ما سه فیلمنامه را برای فصل دو نوشته ایم اما هنوز به این توافق نرسیدیم که آیا می شود فصل دو بهتر و قوی تری ساخت یا خیر امیدواریم اگر قرار است فصل دو بانوی عمارت ساخته شود، بهتر تولید شود.
با توجه به صحبت های عوامل سریال پرطرفدار بانوی عمارت ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی منوط به میزان بودجه اختصاص داده شده به آن است.
advertising