صحبت های مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارت

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/05
صحبت های مجید مولایی تهیه کننده سریال بانوی عمارتتهیه کننده سریال «بانوی عمارت» معتقد است کارگردانی خوب و انتخاب بازیگران مناسب از جمله دلایل موفقیت این سریال در جذب مخاطب است.

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» با اشاره به استقبال و توجه مخاطبین از سریال بانوی عمارت، دلایل این استقبال را کارگردانی خوب و انتخاب بازیگران مناسب عنوان کرد و گفت: در کنار این موارد طراحی صحنه، لباس، گریم و تصویربرداری و دیگر اجزاء استاندارد سریال باعث این استقبال شده است، قصه‌گویی و بافت داستان بیشترین نقش را در این موفقیت داشته است.

‎ وی پیرامون قصه سریال نیز گفت: قصه ی تو در تو و پیچیده‌ای که هر شب با پاسخ به سوالات گذشته بیننده را با تعلیق و ایجاد سوالات جدید به قسمت بعد می‌کشد، طراحی هوشمندانه شخصیت‌پردازی مناسب کشمکش‌ها و تعلیق‌های حساب شده در متن کاری کرده که هر شب بیننده مشتاق پیگیری داستان است.

تهیه کننده سریال بانوی عمارت در خصوص درصد بیننده‌های این سریال اظهار داشت: خبر رسمی به ما اعلام نشده و بزودی توسط شبکه سه اعلام خواهد شد، اما شواهد و خبرهایی هم که به ما از گوشه و کنار کشور می‌رسد باید بگویم خدا را شکر سریال مورد استقبال هموطنان واقع شده و پس از پخش ۲۰ قسمت از مجموعه، می‌شود با اطمینان گفت که این سریال یکی از پربیننده‌ترین آثار نمایشی اخیر صدا و سیماست و بخشی از مخاطبین که حتی تلویزیون را نگاه نمی‌کردند دوباره برگشتند و لااقل تلویزیون را در این ساعت نگاه می‌کنند.

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال 1397 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
advertising