تصاویری از نیکانیم گاتویچ مدل سودانی ملقب به ملکه تاریکی دنیا

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/16
تصاویری از نیکانیم گاتویچ مدل سودانی ملقب به ملکه تاریکی دنیادر دنیای مد و فشن در سراسر جهان چهره های متفاوتی دیده می شود. اما بعضی از این مدل های معروف به خاطر چهره و ظاهر خاص خود بیش تر مورد توجه قرار می گیرند. یکی از این مدل های مشهور که بسیار مورد توجه قرار گرفته است نیکاکیم گاتویچ است. این مدل سودانی به خاطر ظاهر خاص در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وی به خاطر پوست تیره خود به ملکه تاریکی دنیا مشهور است.این دختر سیاه پوست در اتیوپی واقع در جنوب سودان متولد شده است و زمانی که 15 سال داشته به آمریکا مهاجرت کرده است. این مدل 26 ساله در حال حاضر با برندهای مشهور جهانی همکاری دارد. او که در اینستاگرام بیش از 430 هزار فالوور دارد به دلیل پوست تیره اش در شبکه های اجتماعی معروف شده است. او بارها گفته است که از رنگ پوستش راضی بوده و تمایلی برای تغییر رنگ پوست خود ندارد و معتقد است که همین رنگ پوست متفاوت و خاص دلیلی برای پیشرفت او خواهد بود. البته این حرف او کاملا درست است و وی بخاطر ظاهر متفاوت و پست تیره اش بسیار در زمینه مد موفق شده است. در ادامه تصاویری از این ملکه تاریکی را می بینید:
تصاویری از نیکانیم گاتویچ مدل سودانی ملقب به ملکه تاریکی دنیا

عکس ملکه تاریکی دنیا



نیکانیم گاتویخ



عکس مدل معروف سودانی



نیکانیم گاتویچ مدل مشهور سیاه پوست


وی عنوان کرده قبلا بارها به خاطر پوست تیره خود مورد تمسخر قرار گرفته است اما حال همین رنگ تیره موجب نماد زیبایی و شهرت وی شده است.
او نه تنها مدافع تنوع در صنعت مد و فشن است بلکه مدافع حقوق سیاه پوستان در سراسر دنیا نیز هست. شاید به همین دلیل است که عنوان ملکه تاریکی را به او نسبت داده اند . نیکانیم از این لقبی که به او دادند بسیار راضی و خوشحال است!
advertising