مزایای کسب درامد به روش بازاریابی پورسانتی

سبک زندگیکار و تجارت

- 97/11/08
مزایای کسب درامد به روش بازاریابی پورسانتیکسب و کار اینترنتی، یکی از رایج ترین و شایع ترین موضوعاتی است که امروزه بدان توجه می شود. بازاریابی پورسانتی به صورت عمده توسط شرکت ها و کسب و کارهای مختلف استفاده می‌شود. کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که می توانید برای شروع با توجه به توانایی ها و میزان بودجه و امکاناتی که در اختیار دارید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید.یکی از ساده ترین و زودبازده ترین فعالیت ها در کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی است؛ شاید بتوان این روش را در صدر برترین روش های کسب درآمد اینترنتی که انجام آن بدون هزینه نیز امکان‌پذیر است، قرار داد.

بازاریابی پورسانتی یکی از روش‌های بسیار عالی در بازاریابی است. با استفاده از بازاریابی پورسانتی می‌توان فروش را چندین برابر کرد، بدون این که هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی افزایش چند برابری داشته باشد!بازاریابی پورسانتی یک روش بسیار عالی برای پایین نگه داشتن هزینه‌ های بازاریابی و فروش است و بنابراین جایگاهی خاص در استراتژی فروش شرکت ها دارد. به دلیل هزینه‌ های بالای رقابت، شرکت ها تمایل دارند که هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات خود را پایین نگه‌ دارند تا حاشیه سود بالاتری داشته باشند. در این روش کسب درآمدی، شما می توانید حتی در سفر نیز به کسب درآمد پرداخته و فروش داشته باشید! همچنین زمان در دست شماست و می توانید هر طور که مایل هستید از زمان خود استفاده کنید؛ توجه داشته باشید در این روش فعالیت، شما می توانید در زمان ها و فرصت های موردنظر، کارهای خود را انجام دهید.

روش کسب درآمد پورسانتی، یک روش کسب درآمد دائمی است؛ در این روش شما همواره و همیشه می توانید به کسب درآمد بپردازید. درآمد حاصل از این روش کسب درآمدی، مانند پولی است که با آن خانه ای را خریداری می نمایید و سپس آن خانه را به اجاره و یا رهن واگذار می نمایید!همکاری در فروش یکی از بهترین استراتژی ها برای رشد کسب و کارهای اینترنتی است که از سال ها پیش تا به امروز مدل های مختلف آن را در وب فارسی دیده ایم. البته اگر همین الان واژه همکاری در فروش را جست و جو کنید با صفحه عضویت در سیستم همکاری در فروش برخی از فروشگاه های اینترنتی مواجه می شوید!

در روش کسب درآمد پورسانتی، شخص که اکنون به عنوان همکار شناخته می‌شود از بین محصولات یا خدماتی که به آن ها علاقه ‌مند است، یک یا چند محصول یا خدمت را برای معرفی به دیگران انتخاب می کند و با استفاده از روش‌ هایی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، انجام انواع تبلیغات و همچنین بازاریابی اینترنتی، کاربران را برای خرید محصول یا خدمت، به وب‌سایت آن فروشنده محصول یا خدمت هدایت می ‌کند. پس از اینکه کاربر محصول یا خدمت را سفارش داده و خرید خود را نهایی کرد، پورسانت محصول یا خدمت به عنوان درآمد همکار به حساب کاربری وی واریز می ‌شود، سپس این موجودی حساب، قابل درخواست و پرداخت به حساب بانکی همکار بازاریاب است.

در روش کسب درآمد پورسانتی یا همکاری در فروش، شما به خرید یک محصول یا محصولات فیزیکی و یا حتی خرید خدمت نیازی نخواهید داشت؛ فقط بایستی محصولات یا خدمات ارائه شده توسط تولید کننده و یا فروشنده را در وبلاگ یا وب‌سایت خود به کاربران معرفی نمایید و یا حتی می توانید از شبکه های اجتماعی نیز بهره گیرید. برخی از بهترین بازاریابان امروزی، وبلاگ­ نویسان و سایر شخصیت های رسانه اجتماعی هستند که دنباله روهای زیادی دارند. رسانه های اجتماعی مختلفی وجود دارند که شما می توانید از بین آن ها اطلاعاتی را که می خواهید از شما بخرند، به شکلی جذاب تر ارائه دهید.

به عنوان آخرین نکته توجه داشته باشید که در روش کسب درآمد پورسانتی یا همکاری در فروش، به هیچ گونه دانش خاص و تخصص مهم برای فروش محصول یا خدمت، نیاز ندارید! برای نمونه توجه داشته باشید چنانچه شما محصولات مرتبط با کاهش وزن و تناسب اندام را برای معرفی انتخاب می نمایید و آن ها را برای فروش در وبلاگ یا وب‌سایت خود قرار می دهید، این بدان معنی نیست که بایستی حتما در زمینه ی ورزش و همچنین تغذیه مدرک دکتری داشته و یا اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید! در این روش کسب درآمد، تنها بایستی شما ذهنیت مشتاق و آماده به یادگیری داشته باشید و بتوانید در زمان مناسب، محصول یا خدمت مناسب و ایده آل را به مشتری خود معرفی و پبشنهاد نمایید.

افرادی که در کارهای 100٪ پورسانتی کار می‌کنند معمولا بیشتر از افرادی که مشاغلی مرتبط با فروش دارند و با نرخ پایه حقوق می‌گیرند، درآمد کسب می‌کنند. در صورت افزایش فروش، شخص تعداد فروش بیشتری را به ثبت می‌رساند و بنابراین درآمد بیشتری را بصورت ماهانه دریافت می‌کند، که در مقایسه با شخصی که دارای دستمزد ثابت است می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

زمانیکه دارای دستمزد ثابت هستید، اگر زحمات شما سبب افزایش فروش شود، اکثرا متوجه نمی‌شوند و یا به شما اهمیت نمی‌دهند، چراکه وظیفه خود را انجام داده‌اید. از آنجایی که شما به هر حال دستمزد دریافت می‌کنید، خودتان نیز خیلی به آن اهمیتی نمی‌دهید. اما وقتی که صرفا به صورت کمیسیونی کار می‌کنید، با فروش بالا همه از شما تمجید می‌کنند، حداقل صرفا بصورت مادی. هنگامی که شما به طریق پورسانتی کسب درآمد می‌کنید، کارفرمایان احترام بیشتری و گاها مزایای بیشتری برای تعداد فروش‌های بالا قائل می‌شوند.

برای کسانیکه به عنوان پورسانتی مشغول بکار هستند، این مورد بعنوان بزرگترین برتری محسوب می‌شود. فکر می‌کنید زمان کاری بیشتری نیاز دارید؟ ساعت‌های بیشتری کار کنید. یک فروش بزرگ انجام دادید؟ تفریح کنید یا کاری را که می‌خواهید انجام دهید کارفرمای شما به ساعت‌های کاری شما اهمیتی نمی‌دهد، فقط در مورد آنچه که بدست آورده‌اید بازخورد میگیرد و پاداش می‌دهد‌. بنابراین ، اگر فردی هستید که در سازماندهی وقت خود مهارت دارید و مهارت‌های فروش عالی دارید، شغل‌های پورسانتی برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

به عنوان یک پورسانت کار معمولا کارفرمایان به شما آزادی بیشتری می‌دهند و اهمیت خیلی زیادی به ساعت حضور شما در دفتر یا فروش حتمی در روزی خاص نمی‌دهند. برخی افراد ترجیح میدهند رییس‌شان بطور مداوم فعالیت آنها را تحت نظر داشته باشد و نیاز به کسی دارند که بطور مداوم به آنها بگوید چه باید بکنند، اما این نوع جو سازمانی دیگران را کند می‌کند. اگر دوست ندارید دائما چک و بررسی شوید، این نوع کار برای شماست.

بعضی از افراد انگیزه سختکوشی را وقتی که به حقوق ثابت ناچیز برسند از دست می‌دهند. گاهی اوقات حس می‌کنند که افزایش حقوق هرگز اتفاق نمی‌افتد، هرچند که هر ماه سخت‌تر کار می‌کنند. به این ترتیب بطور کامل تلاش را متوقف می‌کنند. این اتفاق برای یک پورسانت کار مستقل رخ نمی‌دهد، زیرا سخت‌کوشی آنها دیده شده و قدردانی شده و مهم‌تر از همه، پاداش داده می‌شود.اگر کار پورسانتی شما نوعی است که اجازه می‌دهد به راحتی از خانه خود بازاریابی کنید، می‌توانید در هزینه‌های رفت و آمد، خوراک و… صرفه‌جویی کنید و درآمد خود را بالا ببرید.

انجام دادن کاری یکسان در محل کار ثابت بطور روزانه خسته کننده می‌شود. اغلب شغل‌های پورسانتی به شما این امکان را می‌دهند که افراد مختلفی را ملاقات کنید، به مکان‌های مختلف بروید و بطورکلی یک روتین خسته‌کننده نداشته باشید.افرادی که شروع به کار در زمینه پورسانتی می‌کنند به ندرت به عقب برمی‌گردند و احساس می‌کنند تلاش آنها دیده نشده است و به درستی پاداش‌شان پرداخت می‌شود.برای کسانی که دائما دیر به شرکت می‌رسند یا ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های طولانی‌ای داشته باشند، سیستم کاری 9-5 به ندرت کار می‌کند. هنگامی که شما به عنوان نماینده و دارای کمیسیون کار می‌کنید، می‌توانید زمان خود را سازماندهی کنید و تا زمانیکه هدف فروش خود را برآورده می‌کنید از آخر هفته‌ها نهایت لذت را ببرید.
advertising