10روش راحت و بدون خطر برای سقط جنین

پزشکی و سلامتبارداری و کودک

- 97/08/22
10روش راحت و بدون خطر برای سقط جنین

1- برای سقط جنین به طور منظم دوش آب گرم بگیرید.


یکی از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری این است که به طور مرتب دوش آب گرم بگیرید. با این حال، شما باید این روش را با مصرف گیاهان دارویی بدون خطر یا سایر محصولات طبیعی ترکیب کنید تا نتایج بهتری به‌دست بیاورید. مطمئنا این روش برای رسیدن به نتایج مورد نظر بدون خطر و مطمئن است.

2-دانه‌های کنجدسبب سقط جنین


در واقع، دانه‌های کنجد یک افزودنی سالم برای رژیم غذایی آدم‌ها در سراسر جهان هستند. با این حال، این دانه حاوی خواص بدنامی هستند که می‌توانند سبب سقط جنین شوند. شما می‌توانید مقداری دانه‌ی کنجد را مستقیما مصرف کنید. گزینه‌ی دیگر برای مصرف کنجد این است که می‌توانید مقداری از دانه‌های کنجد را شب تا صبح داخل یک لیوان آب خیس بگذارید.
در هنگام صبح می‌توانید آبی را که مدت طولانی کنجد در آن غوطه‌ور بوده و طعم کنجد را گرفته مصرف کنید. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی مشابه، می‌توانید دانه‌های کنجد را به غذاهای‌تان اضافه کنید. این دانه‌ها دارویی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین هستند!

3- برگ جعفری برای سقط جنین


برگ سبز جعفری نیز به عنوان یک داروی خوب برای سقط جنین در اوایل بارداری استفاده می‌شود. معروف است که این گیاه در اوایل دوره‌ی بارداری به طور طبیعی سبب سقط جنین می‌شود و تنظیم‌کننده‌ی عالی دوره‌ی قاعدگی است. این گیاه دارویی به شل شدن رحم کمک می‌کند و سپس باعث سقط جنین می‌شود. شما می‌توانید برگ‌های جعفری را به شیوه‌های متفاوتی مصرف کنید.
نخستین شیوه این است که می‌توانید چند برگ جعفری را آماده کنید و آن را همراه با مقدار کمی آب در یک دستگاه تمیز مخلوط‌کن بریزید و سپس آب آن را استخراج کنید. می‌توانید مقداری از آن را در یک فنجان تمیز بریزید و چند بار در روز آن را بخورید. روش دوم برای مصرف این گیاه دارویی این است که می‌توانید مقداری جعفری خشک بردارید و سپس از آن دمنوش تهیه کنید و آن را بنوشید.
و روش آخر این‌که، فقط چند ساقه جعفری را بردارید و سپس آن را به مدت یک شب تا صبح در واژن‌تان قرار دهید یا آن را چند بار در روز عوض کنید تا به بهترین نتیجه‌ی ممکن برسید.

4-چای بابونه برای سقط جنین


ممکن است تعجب کنید از این‌که استفاده از چای بابونه هم درمان خانگی بدون خطر و طبیعی دیگری برای سقط جنین در اوایل دوره‌ی بارداری است چرا که اغلب ‌پزشکان نوشیدن این چای را به زنان باردار توصیه می‌کنند. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ی عکس، فقط باید مقدار مصرف‌تان را افزایش بدهید. شما باید چند فنجان چای بابونه در روز بخورید تا جنین سقط شود.
برای این منظور باید بابونه‌ی خشک را با آب داغ مانند وقتی که چای دم می‌کنید، ترکیب کنید. حالا چای را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه دم بگذارید و سپس آن را مصرف کنید.

5- رابطه جنسی


داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری می‌تواند یکی از روش‌های خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. بهتر است بدانید که چه‌طور باید رابطه داشته باشید تا مشکل خود را حل کنید. دخول مکرر، و همچنین ارگاسم، ممکن است به سقط جنین منجر شود و این تاثیر چندین بار ثابت شده‌است.

6- آب آناناس سبب سقط جنین


گفته می‌شود که آب آناناس ماده‌ی بدون خطر و طبیعی دیگری است که می‌توان با آن در اوایل بارداری جنین را سقط کرد. دلیل چنین تاثیری ویتامین C فراوان و سایر آنزیم‌ها و مواد شیمیایی موجود در این میوه است که گفته می‌شود روی بدن زنان باردار تاثیر بیش‌تری دارند و به همین دلیل به طور موفقیت‌آمیزی سبب سقط جنین می‌شود بدون این‌که هر گونه عوارض جانبی ایجاد کنند. این راه‌حل به طور گسترده‌ای توسط بسیاری از زنان استفاده می‌شود. برای این کار خیلی ساده باید یک آناناس را خوب پوست بکنید و آن را برش دهید.
سپس آناناس‌های خرد شده را همراه با مقداری آب داخل دستگاه مخلوط‌کن بریزید و آب آناناس را آماده کنید. در نهایت، این آبمیوه را به طور منظم مصرف کنید. راه دیگر این است که می‌توانید آناناس را خرد کنید و هر روز یک کاسه از آن بخورید.

7-قرص آسپرین برای سقط جنین


قرص آسپیرین برای سقط جنین در اوایل دوران بارداری تقریبا بدون خطر و طبیعی است .شما می‌توانید این قرص را برای تنظیم دوره‌ی قاعدگی‌تان نیز مصرف کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که تعداد زیادی قرص آسپرین تهیه کنید و سپس پنج تا ۶ قرص را با آب تمیز مصرف کنید. علاوه بر این، باید از سایر روش‌های خانگی سقط جنین نیز استفاده کنید.
در صورت استفاده از قرص آسپرین در هر شرایطی، رژیم غذایی شما حتما باید شامل مواد غذایی مانند زنجبیل، میخک، آووکادو، جعفری، انجیر و بعضی از گیاهان دارویی و مغزها باشد.

8- ورزش سنگین سبب سقط جنین


همه می‌دانیم که اغلب به زنان باردار توصیه می‌شود که در فعالیت‌های فیزیکی شرکت نکنند و چیزهای سنگین بلند نکنند و توصیه‌هایی از این دست. بنابراین، شما باید عکس این توصیه را انجام بدهید تا جنین در همان روزهای اولیه‌ی بارداری سقط شود. برای این‌که سقط جنین را به طور موفقیت‌آمیز انجام بدهید، باید به شدت ورزش کنید و گاهی اوقات حتی ورزش دراز و نشست را انجام دهید.
علاوه بر این، بالا و پایین رفتن از پله‌ها یک راه مطمئن است اگر که می‌خواهید جنین خود را سقط کنید. گذشته از این، باید یک رژیم سخت داشته باشید که تمام اقلام لازم را برای مصرف داشته باشد.

9-دوز بالا ویتامین Cبرای سقط جنین


در واقع، مصرف دوز بالای ویتامین C به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از راه‌های سقط جنین شناخته شده‌است. در حالی که این ویتامین در میوه‌های خانواده‌ی مرکبات یافت می‌شود و می‌توانید با مصرف این میوه‌ها آن‌ را دریافت کنید، مصرف مکمل‌های این ویتامین برای اثربخشی بهتر توصیه می‌شود. همچنین باید مصرف روزانه‌ی این ویتامین را بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی‌گرم افزایش دهید.
افزایش تدریجی دوز آن منجر به افزایش سطح استروژن در بدن خواهد شد. علاوه بر این، افزایش سطح استروژن سبب کاهش سطح پروژسترون نیز می‌شود – هورمونی که برای رشد سالم جنین ضروری است. بنابراین، کاهش پروژسترون که ناشی از افزایش مصرف ویتامین C است، سبب وقوع سقط جنین بدون هرگونه خطری می‌شود.

10- پاپایا روش عالی برای سقط جنین


پاپایا به عنوان یکی از روش‌های عالی برای سقط جنین در اوایل بارداری شناخته شده‌است، زیرا در کنار تاثیری که برای سقط جنین دارد، دارای طعم فوق‌العاده‌ای هم هست. گزارش تهیه شده از چند زن تاثیر پاپایا را روی سقط جنین تایید می‌کنند. پاپایا بدون خطر است و هیچ نگرانی بابت مصرف آن در دوز بالا در مقایسه با سایر داروهای طبیعی برای سقط جنین وجود ندارد.

سخن پایانی
از آنجا که بارداری واقعا برای همه یک هدیه نیست، اگر قبلا تصمیم خود را گرفته‌اید، می‌توانید برخی داروهای خانگی را هم امتحان کنید تا بارداری را پایان بدهید. با این وجود توصیه می‌شود با پزشک مشورت کنید تا تمام اطلاعات مربوط به سلامتی خود را بدانید و سپس برای کسب نتایج بهتر با رژیم غذایی کارتان را ادامه دهید.
advertising