ترند های پوشاک پاییزی بانوان در سال جدید

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/24
ترند های پوشاک پاییزی بانوان در سال جدیددوباره مهمان فصلی پر از رنگ و زیبایی هستیم. یکی از مهم ترین جذابیت‌ های این فصل خوشرنگ این است که آدم‌ ها تحت تاثیر طبیعت پاییز در انتخاب رنگ لباس‌ ها خوش ‌ذوق‌ تر و خلاق‌ تر می‌ شوند و با استایل‌ های متفاوت بر زیبایی‌ های محیط بیش از پیش می‌ افزایند. با معرفی ترندهای پاییز و زمستان 2018، به نظر می‌ رسد، دنیای مد امسال خوش آب و رنگ‌ تر از سال‌ های پیش به استقبال خوش‌ پوشان آمده است.هر سال بعد از برگزاری هفته‌ های مد مربوط به هر فصل ترند ها یا در واقع محبوب‌ ترین آیتم‌ هایی که قرار است در فصل پیش رو بیشتر پوشیده و دیده شوند توسط مجلات مد معرفی می‌ شوند.
ترند های پوشاک پاییزی بانوان در سال جدید

ترند های پوشاک بانوان پاییز2019


به جرات می توان گفت که برجسته‌ ترین ترند فصل پیش رو انواع چهارخانه‌ ها هستند. اغلب ما یک پالتو چهارخانه با ترکیب رنگی قرمز، مشکی، سفید و سرمه‌ای داریم، این پاییز بهترین زمان برای پوشیدن این پالتو‌ ها است. اما اگر چنین گزینه‌ ای در کمد ندارید و قصد خرید پالتو دارید توصیه می‌ کنیم یک پالتو چهار خانه اُور سایز انتخاب کنید، بله همچنان لباس‌ های اُورسایز در دنیای مد و استایل پر طرفدار هستند.اگر سرمایی هستید امسال با خیال راحت هر چقدر دوست دارید روی هم بپوشید. لایه‌ لایه لباس پوشیدن یکی از ترند های همیشگی فصول پاییز و زمستان است اما امسال می‌ توانید بدون این که نگران باشید چاق یا بد فرم به نظر می‌ رسید زیاد لباس بپوشید و استایل کژوال زیبایی داشته باشید چرا که سیلوئت‌ بزرگ و حجیم هم ترند است.

استایل وسترن ترند 2019


اگر به استایل وسترن علاقه‌ مندید.کفش ها و بوت های وسترن دوباره به مد بر گشته اند.این پاییز فرصت دارید که این استایل را تجربه کنید. یکی از ترند های پاییز 2018 استایل کابوی یا وسترن است، بوت‌ های کابوی و پیراهن‌ های چهارخانه سنتی وسترن آیتم‌ هایی هستند که در کنار یک شلوار جین کلاسیک یا ژاکت و مانتویی جین، استایل وسترن جذابی برای شما خواهند ساخت.

طیف رنگ های قهوه ای


آدم‌ های کمی هستند که قهوه‌ ای رنگ مورد علاقه‌ آن ها نباشد یعنی اغلب ما بار ها این رنگ را در استایل های خود مخصوصا استایل های کژوال پاییزی استفاده کرده ایم اما این طور نبوده که با هدف و علاقه، تعداد زیادی لباس قهوه‌ ای انتخاب کنیم. اما پیشنهاد می‌ کنم طیف‌ های گوناگونی از این رنگ از قهوه‌ ای مدرن گرفته تا شکلاتی، کاراملی و بژ را امتحان کنید. مطمئنا عاشق این طیف رنگ زیبا و گرم مناسب پاییز خواهید شد. قهوه‌ ای رنگ مهربانی، دوستی و گرما بخشی و بسیار مناسب برای فصول سرد سال است. فقط کافی است قهوه‌ ای مناسب پوست و سلیقه خود را پیدا کنید.

لباس های پوست ماری و زبرا مناسب پاییز


از دیگر ترند های پاییز و زمستان 2018، طرح پوست حیوانات است.اگر رابطه شما با پارچه‌ های طرح‌ دار و بخصوص طرح حیوانات خوب نیست و از پوشیدن لباس های پلنگی واهمه دارید پیشنهاد می کنیم پاییز امسال پلنگی را از دست ندهید امسال پاییز و زمستان تا می‌ توانید پلنگی، زبرا (گور خری) و پوست ماری بپوشید. این ترند هم به اندازه ترند چهارخانه در این فصل محبوب است و می‌ تواند جذابیت فوق‌ العاده‌ ای به تیپ و استایل پاییزی شما بدهد.

چرم و ورنی ترند پاییز


ترند دیگری که امسال فشن شوها را تسخیر کرد،چرم و ورنی بود می توانید از لباس های چهار خانه و طرحدار ورنی استفاده کنید و با توجه به ترند شدن دوباره مد دهه 80، لباس‌ های چرم بخصوص چرم مشکی یا دیگر رنگ‌ های تیره را در فصل پیش رو زیاد خواهیم دید.

پوست و خز در پاییز و زمستان


سال گذشته بسیاری از برند ها اعلام کردند برای حمایت از حقوق حیوانات دیگر از پوست و خز طبیعی در مجموعه‌ هایشان استفاده نخواهند کرد. اما این موضوع باعث نشد تا انواع مصنوعی پارچه‌ های پوست و خز از صحنه مد دور بماند. در ترندهای پاییز و زمستان امسال پارچه‌ های خز و پوست به صورت تکه‌ دوزی و در ترکیب با دیگر پارچه‌ ها یا به صورت یک تکه بسیار استفاده شدند.

پارچه های آبرنگی و گل دار در پاییز امسال


اگر هنوز از حس و حال پارچه‌ های گل‌ دار بهار و تابستان بیرون نیامده‌ اید، خبر خوشحا ل کننده اینکه در پاییز امسال پارچه‌ های گل‌گلی با طرح‌ های درشت، شلوغ و آبرنگی که حس هنری به استایل می‌ دهند هم ترند هستند. علاوه براین یکی از ترند های جذاب پاییز استفاده از طرح روسری‌ های رنگی پر نقش و نگار در پارچه لباس‌ ها است.

رنگ سفید از ترند های پاییز امسال


علاوه بر قهوه‌ ای سفید رنگ دیگری است که شاید چندان به فکر پوشیدن آن در فصل پاییز یا زمستان نباشید اما امسال سفید رنگ محبوب خوش‌ پوشان دنیای مد خواهد بود. اگر با شلوغی و نقش و نگار زیاد یا رنگ‌ های شارپ ترندهای این فصل رابطه خوبی برقرار نکرده‌ اید قطعا سفید مینیمال می‌ تواند تمام نیاز های خوش تیپی شما را برآورده کند.

اکسسوری های پاییزی


اما اگر بخواهیم از سایر ترندهای این فصل به طور خلاصه بگوییم، امسال جوراب شلواری و لگ‌ های رنگی، کیف‌ های اُور سایز، عینک‌ های شیشه رنگی، شنل‌ های چهار خانه پتویی، استایل هیپی و محلی، کلاه‌ های متفاوت و جذاب و همچنین کلاه‌ های بافتنی کلاسیک، دامن میدی، لباس‌ های الهام گرفته از لباس کار، هودی و کاپشن‌ های کلاه‌ دار و به طور کلی استفاده از کلاه‌ های این نوع لباس‌ ها در ترکیب استایل‌ بسیار خواهیم دید. همچنین در لباس‌ هایی با کار دست، هنر هایی مانند تکه‌ دوزی و چهل‌ تکه دوزی در ترکیب با قلاب بافی یا پنبه دوزی احتمالا زیاد به چشم می‌ خورد.

advertising