انتخاب رنگ مناسب لباس یقه اسکی

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/22
انتخاب رنگ مناسب لباس یقه اسکی

بلوز یقه‌اسکی مشکی


این رنگ و سبک پاییز و زمستانی را می توان به راحتی به عنوان همتای تی شرت سیاه و سفید و کلاسیک برای تابستان و بهار توصیف کرد.تصور کنید که شما صبح از خواب بیدار می شوید و در ساده ترین حالت ممکن به دنبال چیزی برای پوشیدن هستید و آخرین چیزی که نیاز دارید این است که وقت خود را در مقابل کمد لباس خود تلفن کنید. خوب، ساده ترین انتخاب یک بلوز یقه اسکی مشکی است. مطمئن باشید. البته برای اینکه بقیه فکر نکنند که برنامه ای برای رفتن به مراسم ختم دارید، حتما پالتو و یا کفشی غیر از رنگ مشکی انتخاب کنید.
انتخاب رنگ مناسب لباس یقه اسکی

بلوز یقه اسکی آبی نفتی


اگر دنبال یک جایگزین برای رنگ مشکی هستید و همچنان در طیف رنگ تیره قرار دارید، به سراغ بلوز یقه‌اسکی به رنگ آبی نفتی بروید. البته حتما این بلوز را با یک شلوار خاکستری ست کنید. اگر بلوز بافت شما همچنان مقاوم در برابر سرما نیست به سراغ یک ژاکت هم بروید.

بلوز یقه اسکی ارغوانی


برای هماهنگی با رنگ فصل پاییز، هیچ چیز بهتر از یک بلوز ارغوانی و یا هم خانواده قرمز نیست. اگر هم اکنون بلوز یقه اسکی ارغوانی در کمد لباس خود ندارید، آرایشیک پیشنهاد می کند تا فرصت باقی است، حتما یک مدل از این لباس را تهیه کنید.
قطعا لباس بافتنی ارغوانی به راحتی با خیلی از لباس ها ست می شود و گزینه مناسبی برای این فصل است که در زیر یک پالتو و یارانی بلند و با یک شلوار جین بسیار شیک خواهد بود. برای مناسبت های رسمی تر، شلوار جین را با یک شلوار کلاسیک پارچه ای تعویض کنید.
advertising