کت تک خود را با چه لباسی ست کنیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/11
کت تک خود را با چه لباسی ست کنیمست کردن کت تک مردانه با شلوار خیلی هم سخت نیست ولی نیاز به کمی سلیقه دارد. قرار نیست همیشه کت و شلوار سر هم بپوشیند و خیلی اوقات در کمد لباس خود شلوارهایی با رنگهای متنوع و کت‌های مختلف دارید ولی نمی‌دانید چطور آن‌ها را با هم ست کنید. آرایشیک به شما می‌گوید چه کتی به چه شلواری می‌آید! آقایان خوشتیپ با آرایشیک همراه باشید.

کت تک و شلوار سرمه ای


کت تک سرمه‌ای مردانه را با شلوارهای طیف کرم بپوشید. اگر می‌خواهید به عروسی بروید یا قرار کاری دارید، کروات فراموش نشود. در فصل سر استایل مردانه خود را با شال گردن کامل کنید. پیراهن مناسب این استایل سفید یا آبی کم رنگ است. کمربند و کفش شما بهتر است قهوه‌ای سوخته باشد تا با شلوارتان هارمونی داشته باشد. اگر دوست دارید پلیور بپوشید، پلیورتان را در طیف کرم یا آبی انتخاب کنید و سعی کنید رنگ دیگری به استایل خود اضافه نکنید.
کت تک خود را با چه لباسی ست کنیم

کت تک طوسی مردانه به شلوار سرمه‌ای می‌آید.


این ست تاریخی و ماندگار برای مراسم‌های رسمی و حتی مهمانی‌های آخر هفته عالی است. ترکیب کت تک خاکستری مردانه با شلوار آبی پررنگ خیلی مردانه و مقتدر است و از مد نمی‌افتد. البته عکس این ترکیب هم خوب جواب می‌دهد. یعنی شما می‌توانید شلئار طوسی مردانه را با کت تک سرمه‌ای هم ست کنید و بدرخشید. تکمیل کننده این ست رویایی، پیراهن یا تی شرت مردانه سفید است. کروات پیشنهادی آرایشیک سرمه‌ای یا طوسی ساده یا طرح خیلی ریز و محو است. اگر دوست داشتید با این ست پولیور بپوشید، پلیور آبی پررنگ یا مشکی با آن ست کنید. کمربند و کفش مدانه مشکی و قهوه‌ای با این ست هارمونی دارد.

کت تک مشکی مردانه به شلوار طوسی می‌آید.


اگر شب می‌خواهید به رستوران بروید یا حتی برای مجلس ختم می‌روید، کت مشکی را با شلوار مردانه خاکستری بپوشید. شلوار طوسی یا شلوار زغال سنگی مردانه خیلی به کت تک مشکی میاید. یعنی کت تک طوسی به شلوار مردانه مشکی می‌آید. ست کمربند و کفش مشکی ورنی برای این استایل بهترین گزینه خواهد بود.

کت تک اسپرت با شلوار کتان طوسی


پیشنهاد آرایشیک ست کردن کتانی کانورس سفید با این تیپ اسپرت هیجان انگیز است. اگر پیراهن دوست دارید، حتما پیراهن اسلیم فیت اسپرت بپوشید. تی شرت هم خوب با اینها ست می‌شود.

سعی کنید شلوارتان کمی تیره تر باشد.


اگر هم کت تک و شلوارتان یک رن هستند از دو طرح پارچه یا جنس‌های متفاوت انتخاب کنید. کنتراست لازم را با یک پیراهن سفید یا آبی طرحدار یا سورمه‌ای ایجاد کنید. آقایان عاشق لباس آبی هستند و در کمد خود چندین مدل لباس آبی دارند. اگر کفش سورمه‌ای دارید که عالی می‌شود و اگر نه مشکی هم با کت تک و شلوار آبی ست می‌شود.

[h2][/h2]کت تک فاستونی پشم و نخ راه راه با شلوار جین
این تیپ برای پاییز و زمستان امسال معرکه است. کت تک پشم و نخ با شلوار جین تیره خیلی شیک است. یک پیراهن پیچازی استایل شما را کامل می‌کند. کمربند و کفش مردانه پیشنهاد آرایشیک هم قهوه‌ای عسلی است. اگر می‌خواهید کروات بزنید پیراهن سفید ساده که همیشه شیک است بپوشید. و اگر اهل پلیور هستید، توناژ رنگ پولیور را متضاد با کت تک خود انتخاب کنید. دقت کنید پولیور ساده انتخاب کنید.
بلیزرهای پیشنهادی آبی آسمانی، سبز یا حتی صورتی پاستلی است. با شلوار کتان یا جین سفید که پایین آن را تا زده‌اید و کالج بدون جوراب تیپ خود را کامل کنید. تی شرت و پیراهن هر دو مناسب این استایل است. رنگ کفشتان را با کت خود ست کنید.
advertising