نکاتی در مورد ست کردن کت جین مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/09
نکاتی در مورد ست کردن کت جین مردانهجین مردانه بخش مهمی در دنیای مد به شمار می رود؛ یک استایل راحت، روزمره و آسان در پوشیدن و ست کردن. هیچ چیز در آن نیست که باعث شود کسی آن را دوست نداشته باشد؛ پس اگر یک کت جین مردانه دارید که در گوشه ی کمد رهایش کرده اید، دوباره به آن فکر کنید. این لباس به عنوان بخش شیک وهمه کاره ی کمد شما، لایق این است که با انواع استایل ها آن را بپوشید بدون اینکه نا امید شوید. از استایل های غیر رسمی و شیک گرفته تا استایل های رسمی، از لباس های راحت گرفته تا لباس هایی برای مهمانی های مَهم، همه و همه در یک کت جین مردانه گنجانده می شود؛ به همین دلیل نوعی از لباس است که برای آقایان ضروری به حساب می آید. تمام آنچه که نیاز دارید این است که برای ست کردن این کت خلاق باشید و به توصیه های ما عمل کنید تا به بهترین صورت آن را بپوشید.

رنگ کت جین


یک فاکتور مهم در انتخاب و پوشیدن کت جین مردانه به حساب می آید. به طوری که مشخص می کند که چه لباس هایی در ترکیب با آن، استایل بهتری را به وجود می آورند. از گذشته تا کنون رنگ آبی گزینه ای همیشگی برای ژاکت های جین بوده است. بنابراین در ترکیب با آن، رنگ هایی مانند مشکی، طوسی و سفید می توانند گزینه هایی عالی به حساب آیند.

کت جین آبی


آن طورکه باز هم اشاره شد، رنگ آبی یک انتخاب مرسوم برای کت های جین است و از این لحاظ یک گزینه ی عالی برای آقایان بوده و اولین طرحی است که برای جین به ذهن شان می رسد و نوعی سرمایه گذاری مردانه محسوب می شود. چرا که اگر هنگام خرید یک کت جین مردانه ، تمام طیف رنگی که می توانند با آن ست شوند را بررسی کنید، می توانید استایل های متفاوتی با همین یک مورد لباس طراحی کنید. استایل هایی که پایه ی همه ی آن ها همان کت جین است که انتخاب کرده اید. درهنگام انتخاب یک کت جین آبی، درفکر طیف رنگی که انتخاب می کنید، باشید. مثلا یک کت جین با سایه های روشن و ظاهر رنگ و رو رفته برای استایل های غیر رسمی مناسب بوده و درجه های تیره و نیلی، همان کت جین مردانه را آراسته تر و رسمی تر جلوه خواهد داد.

کت جین مشکی


جین مردانه مشکی نیز می تواند یک انتخاب عالی برای آقایان باشد. رنگ تیره مخصوصا برای کسانی که کمی محتاطانه ظاهر خود را انتخاب می کنند، بسیار مناسب است. چنین استایلی برای فصل زمستان نیز بسیار مناسب است؛ به دلیل اینکه مدل های آبی روشن برای این فصل بیش از حد درخشان هستند.


کت جین غیررسمی


اگر می خواهید یک استایل غیررسمی و جذاب به وجود آورید، کت جین، بهترین انتخاب شما خواهد بود. این گزینه ی قدیمی و در عین حال مدرن، می تواند با هر گزینه ای در کمد شما برای یک آخر هفته ی عالی جور دربیاید و شما بتوانید به راحتی با همان استایل هم وعده ی صبحانه ی خود را بگذرانید و هم به قراری در عصر برسید؛ چرا که این استایل برای تمامی این موقعیت ها مناسب است.

شلوار مناسب کت جین


وقتی که شلوارهای جین به گزینه های رسمی ترجیح داده می شوند، شلوارهای کتان خاکستری رنگ، در کنار شلوارهای جین برای خلق یک استایل هوشمندانه و غیر رسمی ایده آل هستند. شما حتی در تابستان می توانید یک شلوارک را با کت جین خود ست کنید! فقط باید مطمئن شوید که در نتیجه ی آن استایلی مناسب ایجاد خواهد شد و با آن ضخامت و ساختار، کت شما متعادل می شود.

کفش مناسب کت جین


کفش مناسب کت جین را باید بر اساس استایلی که می خواهید به آن برسید انتخاب کنید. برای یک ظاهرمدرن، اسپرت و در عین حال جذاب، کتانی، مناسب ترین انتخاب است. اگر ظاهری رسمی تر را ترجیح می دهید، چکمه های چلسی را امتحان کنید که به دلیل سادگی جذابی که دارند با هر استایلی ست می شوند. اما اگر استایلی با نشاط تر را ترجیح می دهید، می توانید کفش های جیر ساده راحتی یا پوتین های اسپورت را امتحان کنید، ولی در کنار آن یک بلوز دکمه دار نیز بپوشید تا استایل خود را به طرزی منطقی تکمیل کرده باشید.

اکسسوری با کت جین


استایل 4 آقا با کت جین مردانه و اکسسوریاکسسوری ها برای اینکه استایل شما را از یک ظاهر ساده به استایلی شیک و مدرن تغییر دهند، بسیار مناسب اند. زمانی که می خواهید کت جین خود را به رخ بکشید، از اکسسوری هایی استفاده کنید که در عین حال که رسمی اند، جذاب و جالب نیز هستند. با این کار می توانید استایل خود را بدون انجام هیچ کار اضافی ارتقاء ببخشید. روسری و دستمال سر و یا باندانا گزینه هایی عالی برای زمستان هستند؛ درحالی که کلاه های نمدی، ساعت مچی و زیورآلات، برای تابستان مناسب اند.
advertising