چند ترند جدید کت و شلوار آقایان در سال 2018

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/20
چند ترند جدید کت و شلوار آقایان در سال 2018کت‌شلوارهای دامادی سال ۲۰۱۸، لوکس‌تر شده اند. بیایید کت‌شلوارهای دامادی ۲۰۱۸: ترندهای جدید، مدل‌ها و تمایلات دامادها را در این سال موردبررسی قرار دهیم و با ترندهای جدید آشنا شویم.

ترندهای جدید


پارچه‌هایی همچون مخمل، کبریتی و امبره در کالکشن‌های بسیاری از طراحان کت‌شلوارهای دامادی سال ۲۰۱۸، وجود دارند. این ترند به‌طور قابل‌توجهی مد را تغییر داد و شلوارهای باریک را حذف کرد.
چند ترند جدید کت و شلوار آقایان در سال 2018
نمایش‌های مد، با طرح‌های روشن گسترده‌ای همه را شگفت‌زده کردند: زیورآلات، گل، راه‌راه، چهارخانه. حضور لباس بافتنی نیز در فصل پیش رو جالب‌توجه بود.

کارهای دست‌دوز به شکل موفقی در این فصل حضور داشتند. تغییرات عمده‌ای در مدل موهای مردانه نیز اعمال شد. که این مدل موهای جدید شامل موی بلند و ریش می‌شود.
تغییرات عمده‌ای در مدل شلوارهای مردانه ایجاد شد. مدل‌های باریک با شلوارهای شیک و طرح دار جابجا شدند. مزایای اصلی آن‌ها کاربردی بودن و راحتی‌شان است. طول شلوارها باید چند سانتی‌متری پایین‌تر از قوزک پا باشد.

مدل فوق‌العاده‌ای که به شلوارها اضافه شد شامل فلش‌های ظریف روی آن می‌شود. این مدل شلوار می‌تواند به‌عنوان یک مکمل با کت پوشیده شود. کفش کتانی نیز می‌تواند به این ظاهر، اضافه شود و تصویر زیبایی بسازد.

رنگ‌ها و ترندهای اخیر


فصل مد جدید با تنوع بسیاری در طرح‌ها، فوق‌العاده است. محبوب‌ترینشان در طول چند سال گذشته مدل ابریشمی شطرنجی است. مانتوها، کت شلوارها، کت‌های جلو از راست شطرنجی به شکل گسترده‌ای در کالکشن های لباس مربوط به مراسم عروسی سال ۲۰۱۸ وجود دارد.

طراحان پوشیدن کت شلوار دامادی کلاسیک انگلیسی را با ترکیب کلاه غیررسمی بینی پیشنهاد می‌کنند. کت‌های چهارخانه قرمز و مشکی باربری نیز به شکل باورنکردنی‌ای محبوب است. کت چهارخانه بوتگا ونتا با شلوارهای چرمی مد، به‌شدت زیبا می‌شود.
advertising