ترند های پاییز و زمستان 2018 و 2019

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/08/10
ترند های پاییز و زمستان 2018 و 2019در اینجا به مجموعه ای از ترند های پاییز و زمستان 2018 و 2019 می پردازیم:
باید در نظر بگیرم که ترند های امسال تحت تاثیر اعتراض “me too” بوده که تمام هدفش پر قدرت نشان دادن زنان در جامعه است.
ترند های پاییز و زمستان 2018 و 2019

طرح پوست حیوانات:


استفاده کردن از پارچه های طرح حیوانات مثل:پلنگی ، ببری ،گورخری و پوست ماری در بسیاری از فشن شو های امسال مشاهده شده که نمادی از قدرت و استقلال و خود مراقبتی است که جسورانه ترین حالت این ترند استایلی است که سر تا پا از این طرح استفاده شده.

آیتم چرم در ترند 2018 و 2019:


چرم همیشه یک آیتم جدانشدنی از پاییز بوده اما امسال تاکید بیشتری به آن شده. اگر با استایل های سرتاپا چرم مشکل دارید استفاده از یک آیتم چرم مثل بوت،شلوار،کت و… میتواند استایل جذابی را برای شما بسازد.

شنل ها و پانچو در ترند های پاییزی:


شنل ها و لباس های فانتزی یک آیتم مورد نیاز برای کمد خانم هاست! شنل ها القا کننده قدرت هستند زیرا حس ابر قهرمان ها، پرنسس ها و ملکه ها را تداعی می کند.پانچو ها پوششی بدون فرم و دوخت هستند.در دهه هفتاد میلادی پانچو به عنوان یک پوشش مد روز برای خانم ها تبدیل شد، از آن پس در مقاطعی از زمان پانچو در صنعت مد و پوشاک قرار گرفته یا کنار گذاشته شده که امسال بسیاری از برند های مطرح دوباره به سراغ آن رفته اند. پانچو ها تا حدودی بالاتنه را چاق نشان می دهد،برای همین خانم هایی که بالاتنه چاقی دارن تا حد امکان باید از آن دوری کنند.

رنگ های نقره ای براق و هولوگرافیکی در پاییز و زمستان 2018 و 2019:


استفاده از پارچه هایی با رنگ نقره ای، متالیک وبراق،پولک دوزی شده به وضوح در فشن شو های امسال دیده شدن که برخی معتقدند نشان دهنده “زره”و القا کننده قدرت است!از این رنگ می تواند در استایل های میهانی به خصوص میهمانی های شب استفاده کنید.رنگ نقره ای را میتوانید به راحتی با رنگ های مشکی،سفید،طوسی و طلایی استایل کنید.ترکیب این رنگ با تناژ های مختلف آبی و رنگ بنفش یک ظاهر جسورانه برای شما می سازد.

استفاده از رنگ قهوه ای در پاییز و زمستان 2018:


امسال رنگ قهوه ای همان سیاه جدید است.همه ی ما به خوبی میدانیم که رنگ مشکی یکی از پر کاربرد ترین و راحت ترین رنگ ها در ساختن استایل های جدید محسوب می شود اما بهتر است بدانید قهوه ای هم دست کمی از مشکی ندارند و با کمی خلاقیت می توانید استایل های بسیار جذابی را با آن بسازید.استفاده از تناژ های مختلف قهوه ای مثل شکلاتی ، آجری ، بلوطی و … یکی دیگر از ترند های امسال است.این رنگ کلاسیک همان قرمز یا نارنجی با شدت نور کمتر است که به راحتی می توانید در استایل های خیابانی، میهمانی و حتی محیط کار از آن استفاده کنید. این رنگ با رنگ هایی مثل زرشکی،مشکی،سبز یشمی،کرم،زرد،آبی کمرنگ ترکیب های زیبایی را می سازد.اما استایل مونوکروم از این رنگ به شدت امسال تکرار شده.

دامن های پلیسه:


به نطر می رسید این دامن ها کم کم از دنیای مد دور شدند اما پاییز امسال پر قدرت تر از همیشه برگشتند.دامن های پلیسه بلند برای استایل های خیابانی که در ایران قابل پوشش باشد انتخاب مناسبی است.این دامن ها به دلیل پفی که دارند، هیکل افراد را بزرگ تر از چیزی که هست نشان می دهد پس بهتر است خانم هایی که پایین تنه درشتی دارند، تا حد امکان از ان استفاده نکنند.این دامن ها برای خانم های لاغر یک انتخاب هوشمندانه است.

استایل چند لایه:


پاییز امسال خبر خوبی برای سرمایی ها دارد.یکی از ترند های امسال استایل لایه لایه است که در آن شما می توانید چند لایه از لباس های خود را روی هم بپوشید.با این نکته که نارک ترین لایه را اول، سپس لباس های ضخیم تر را روی آن بپوشید.در این استایل مهم ترین قانون راحتی شماست؛ یعنی به هیچ وجه نباید در حرکت احساس محدودیت کنید.از این استایل بیشتر برای پوشش های غیر رسمی استفاده کنید.

شال و روسری های ابریشم ترند پاییز2018:


جدید ترین ترند پاییز امسال استفاده ازشال و روسری های گلدار ابریشم است.روسری یکی از مهم ترین اکسسوری های زنانه است که تنها محدود به بستن سر و پوشاندن موها نیست،شما می توانید با کمی خلاقیت،استایل خود را با این اکسسوری با ارزش زیباتر کنید.به طور مثال:استفاده از روسری ابریشم به عنوان دستمال گردن،هدبند،کمربند و تزیین کیف.

پالتو ها و بارانی های اورسایز ترند پاییز و زمستان2018 و 2019:


پالتو های پشمی اورسایز یکی از ترند های پر تکرار پاییز امسال است.این پالتو ها به دلیل راحتی که دارند طرفداران زیادی پیدا کرده اند.
مهم ترین نکته در پوشیدن این مدل پالتو ها،انتخاب مناسب آن ها با قد شماست.رنگ قرمز تند، پالتو ها و کت هایی با شانه های پهن
پالتو های طوسی چهارخانه،پارچه های چهارخانه،استفاده از کمربند های پهن روی بلیزر و پالتو وخز مصنوعی از دیگر ترند های پر تکرار پاییز و زمستان۲۰۱۸/۲۰۱۹ خواهند بود.
advertising