پوشش آقایان خوش تیپ در سی سالگی

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/03
پوشش آقایان خوش تیپ در سی سالگیدرست است که اصول لباس پوشیدن در هر سنی مهم است، اما با‌توجه‌به اینکه دوران سی تا چهل سالگی یک مرد به‌عنوان بهترین دوران زندگی‌شان محسوب می‌شود، اهمیت این موضوع بیشتر نمود پیدا می‌کند. در این دوران یک مرد شخصیت تکامل‌یافته خود را به اثبات می‌رساند، دوران تکامل اعتماد‌به‌نفس مردانه. نوع استایل شما در این سن تا حد زیادی به دهۀ بیست زندگی شما بستگی دارد، اما با‌توجه‌به تجربیاتی که کسب کرده‌اید و شخصیتی که تا‌کنون برای خود ساخته‌اید، می‌توانید متفاوت از آن دوران باشید. در دهۀ بیست زندگی، هر فرد به‌دنبال این است که چه کسی است و می‌خواهد به چه کسی تبدیل شود. اما در دهۀ سی، شخصیت شما بسیار سریع رشد کرده و کامل می‌شود. در دهه بیست یک مرد جوان بسیار ریسک‌پذیر است و شاید هر استایلی را تجربه کند اما دهه سی زمان ریسک‌کردن نیست!

در سی سالگی به کیفیت لباس اهمیت دهید


بهتر است به جای داشتن یک کمد پر از لباس‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت، به‌دنبال تعداد معدودی لباس‌های با‌کیفیت و درجه یک باشید. بهتر است الگوی خریدتان را تغییر دهید: «خرید کمتر اما بهتر» این اصلی است که باید به آن پایبند باشید.اینکه تنها به استایل روزمره خود اهمیت دهید یا فقط در محل کار شیک باشید اصلاً کار درستی نیست؛ همیشه و در همه جا شیک و مرتب باشید. این نشان‌دهندۀ شخصیت شماست.
پوشش آقایان خوش تیپ در سی سالگی

تیپ و استایل آقایان در سی سالگی


فرقی نمی‌کند که شما در این سن مجرد هستید یا متاهل، داشتن تناسب اندام در هر سن و شرایطی مهم و ضروری است، پس به بهانۀ گرفتاری همسر و فرزند و پرمشغله‌بودن استایلتان را فراموش نکنید.رعایت اصل تمیز پوشیدن در هر سنی مهم است، رعایت نظافت در لباس و پوشش قطعاً شما را جذاب‌تر خواهد کرد.باید بدانید چه لباسی را با دیگری بپوشید. برای استایل روزمره یا محل کار پوشیدن کت تک با شلوار جین یا کتان که با پیراهن یا تیشرت مناسب ست شده باشد ایده بسیار خوبی است. برای جلسات رسمی بهتر است کت‌شلوار بپوشید و برای دورهمی‌های دوستانه تیپ اسپرت داشته باشید.

اکسسوری‌ ها در سی سالگی


استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند ساعت مچی، دستبند، دستمال گردن و کراوات در استایل شما بسیار تأثیرگذار است، این لوازم شما را یک جنتلمن واقعی خواهد کرد.

لباس ها که در سی سالگی باید در کمد خود داشته باشید.



بلیزر


سعی کنید حداقل یک بلیزر آبی لاجوردی کلاسیک تهیه کنید. از بلیزرها زمانی استفاده کنید که علاقه‌مندید تیپ و استایلی محترمانه داشته باشید ولی خیلی هم رسمی به نظر نیایید. اگر یکی از این کت‌ها را تهیه کنید، متوجه خواهید شد در موقعیت‌‌های بسیاری می‌توانید از آن استفاده کنید.

کت تک


تنوع استفاده از کت‌های تک طوری است که در فصل‌ها و موقعیت‌های زیادی می‌توان از آن استفاده کرد.

پلیور و ژاکت


در هنگام خرید ژاکت و پلیور، به سراغ تک رنگ‌ها بروید چرا که ست کردن‌شان راحت‌تر است. رنگ طوسی و خاکی از بهترین گزینه‌ها هستند.

اورکت بلند


برای کت و شلوار و بلیزری که به تن می‌کنید، باید یک اورکت بلند و خوب داشته باشید. سعی کنید یک اور کت تیره که قد آن تا زانو است، تهیه کنید.

کاپشن


یک کاپشن شیک و رسمی می‌‌تواند در روزهای سرد و بارانی شما را خوش‌پوش کند. به سراغ مدل‌های بادی نروید. مدلی را انتخاب کنید که کمی رسمی باشد.

پیراهن سفید ساده


حداقل دو دست پیراهن سفید در کمد خود داشته باشید. شاید خیلی چشم‌گیر نباشد، اما ست کردن آن‌ها راحت است و در مواقع نیاز، مخصوصاً در محافل رسمی می‌تواند کمک حال شما باشد.

پیراهن طرح‌ دار


باید چند دست پیراهن طرح‌دار هم داشته باشید. رنگ‌های روشن با طرح راه راه باریک را در نظر بگیرید. زمینه‌ی سفید شاید بهترین گزینه باشد که با رنگ‌های زیادی ست می‌شود.پیراهن‌های کلاسیک محبوبیت بیشتری دارند، ولی بد نیست به فکر یک یا دو دست پیراهن یقه دکمه‌دار هم باشید.

تی شرت پلو


تیشرت پلو هیچ وقت از مد نمی‌افتد. پس بد نیست چند دست از آن در کمد خود داشته باشید.

کفش چرمی ساق دار


این بوت‌های کلاسیک بسیار شیک و زیبا هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

کفش لوفر


این کفش‌ها بسیار راحت هستند. با توجه به تیپ و استایل‌ خود می‌توانید آن‌ها را بدون جوراب هم بپوشید.

کفش آکسفورد


آکسفورد یک کفش تمام رسمی است. می‌توانید آن‌ها را با کت و شلوار یا بلیزر خود ست کنید.

شلوار پشمی


یک شلوار پشمی طوسی رنگ می‌تواند تا سال‌ها بخشی از تیپ و استایل شما باشد.

شلوار خاکی


برای اینکه تیپ و استایل تکراری نداشته باشید، می‌توانید از شلوار خاکی اسلیم انتخاب کنید.

شلوار مخمل کبریتی


پوشیدن این شلوار می‌تواند تغییر زیادی در پوشش شما ایجاد کند. رنگ‌های خاکی تیره مناسب‌تر هستند و ست کردن با آن راحت‌تر است.

شلوار جین


شلوار جین از جمله لباس‌هایی است که کاربرد زیادی دارد. سعی کنید یک دست شلوار جین تیره مناسب اندام‌‌تان در کمد خود داشته‌باشید.
advertising